סומכים על מומחים: שלושה טיפים לבחירת מדביר

מחפשים מדביר אמין ומקצועי לחיסול תופעת מזיקים? יש לנו שלושה טיפים חשובים לבחירת מדביר שיעזרו לכם להפתר אחת ולתמיד מן המטרד, לשמור על בריאותכם ובריאות משפחתיכם וגם לא לקרוע את הכיס. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מדביר מקצועי ואמין. 

 

קוברה הדברות – הדברה מקצועית ואמינה

חברת קוברה הדברות הינה חברת הדברות מקצועית ואמינה העובדת עם מדבירים מוסמכים בלבד. החברה מטפלת בכל סוגי המזיקים במגוון דרכי הדברה שונות אשר תעניק לכם פתרון קבע לסילוק והרחקת הבעיה אחת ולתמיד. לפרטים נוספים ולהזמנות הכנסו אל אתר הבית של  קוברה הדברות ותהנו גם אתם מבית נקי ממזיקים.

מַדְבִּיר

שלושה טיפים לבחירת מדביר

בישראל פועלים מדבירים רבים, מנוסים ומיומנים, מומלץ לוודא שהמדביר פועל ברשיון מטעם המשרד להגנת הסביבה וכי החומרים שבהם הוא משתמש מותרים לשימוש על פי חוק. להלן שלושה טיפים לבחירת המדביר המושלם:

  • נסיון ומיומנות – וודאו כי המדביר שהזמנתם בעל נסיון ומיומנות בהרחקת המזיק שלשמו הוא נקרא, הרחקת דבורים וצרעות, חולדות ועכברים דורשת מיומנות והבנה כיצד לעשות זאת נכון. כמו כן, הרחקת נחשים לעיתים קרובות תדרוש הזמנת לוכד נחשים מקצועי בנוסף.
  • אדיבות ואמינות – לא נעים לקרוא לעזרה כשאתם גם ככה לחוצים ומודאגים מנוכחות המזיק, וליפול על אדם  שאינו מעניק לכם שירות אדיב ואינו עונה על הציפיות שלכם. לכן גם אם המחיר אטרקטיבי אבל אתם מבינים כבר מהשיחה הראשונית שלא תהיה ביניכם כימיה, עדיף לעבור למדביר הבא.
  • ידע ומקצועיות – מדבירים רבים עושים הרבה יותר מרק לחסל את המטרד, מדביר מקצועי בעל ידע ידריך אתכם כיצד להמנע מן המטרד בעתיד וכיצד לשמור ולהגן על עצמכם מפניו, יתרום לכם מן הנסיון המקצועי שלו ויענה במומחיות על כל שאלה.

 

מדוע כה חשוב לבחור במדביר מוסמך?

רק למדבירים מוסמכים בעלי רשיון מטעם המשרד יש רשות וסמכות לבצע הדברה. הסכנה לסביבה, לאדם ולחי כתוצאה מפיזור רשלני ומופרז של רעלים יכול להזיק בטווח הקצר וגם הארוך לטבע ולסביבה. המשרד להגנת הסביבה קבע תקנות ונהלים מי רשאי לבצע הדברה, באילו חומרים ומתי, ולכן יש להקפיד אך ורק על הזמנת מדביר מוסמך ולא להסתמך על מחירים זולים שבסופו של דבר יעלו לכולנו ביוקר.

מַדְבִּיר

אילו מזיקים ניתן להדביר?

בדרך כלל מדובר בקרציות ופרעושים, פשפשי מיטה וטפילים נוספים, טרמיטים, נמלים, תיקנים ומקקים, חולדות ועכברים, דבורים וצרעות וכל מיני מזיקים נוספים, אשר אפילו אם אין בהם סכנה ממשית לגופו של האדם, חבל שתסבלו מתברואה לקויה והיגיינה בעייתית.

 

קוברה הדברות – הכי מקצועיים בשטח

קוברה הדברות הינה חברת הדברות מקצועית ואמינה במחירים משתלמים במיוחד לטיפול בכל סוגי המזיקים. לפרטים נוספים הכנסו לאתר הבית והתרשמו מן הידע והנסיון הרב.

מַדְבִּיר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא