הקמת חברת L.L.C בצעדים בודדים

חברת L.L.C משמעותה Limited Liability Company.

היתרונות שלה הם רמת מיסוי פשוטה והגנה משפטית לבעלי חברות. לפיכך, עדיף לבצע השקעות בארה"ב בצורה עקיפה דרך חברת L.L.C.

המאמר יפרט כיצד מקימים חברת L.L.C בצעדים בודדים.

 

בחירת מיקום ושם לחברה

כאשר רוצים להקים חברת L.L.C בראש ובראשונה יש למקם אותה במדינה המתאימה בארה"ב.

לכל מדינה יש שיטת מיסוי שונה, תנאי רישום ותשלומי אגרות שונות. בחירת המיקום משמעותית על מנת שהנטל הכלכלי והבירוקרטי לא יהיה גדול.

ביחד עם זאת, המיקום חייב להתאים לצרכי המשקיעים בהתאם לסוג ההשקעה. השלב השני להקמת חברת L.L.C הוא למצוא לה שם על מנת שיהיה ניתן לרשום אותה.

על מנת לבחור שם מתאים יש לבדוק ראשית אם אין חברות בעלות אותו שם והאם זהו שם שאינו דומה לשמה של רשות ממשלתית. בנוסף הסיומת של השם חייבת להיות Limited liability Company.

 

הגשת מסמכים רשמיים

על מנת להקים חברת L.L.C יש צורך למלא פרטים בסיסיים ולהגיש אותם בתוספת תשלום אגרה ברשות של המדינה בה מתכוונים למקם את החברה.

במידה ולחברה יש מספר שותפים צריך לנסח הסכם תקנון בו יופיעו כל הפרטים של החברה, המטרות שלה, פרטי השותפים, מקבלי ההחלטות בחברה, המבנה שלה, השקעות עתידיות, חלוקת הרווחים וההוצאות בין שותפי החברה ושינויים עתידיים. לבסוף צריך להנפיק מספר חברה ברשות המיסים האמריקאית לאחר שפותחים תיק וחשבון במס הכנסה. את הנפקת המספר יש לבצע אחרי שמגישים את כל המסמכים הדרושים.

על מנת שתהליך בניית החברה יהיה מהיר, אפקטיבי ובאמצעות סיוע של מומחים מקצועיים מומלץ להיכנס לאתר https://masamerica.co.il/מיסוי-עסקאות-תאגידים-בארהב/הקמת-חברת-llc.

 

מה היתרונות של חברת L.L.C?

חברת L.L.C היא התאגדות של שותפים שהמטרה שלהם להרוויח ללא קניית ומכירת מניות. בשל עובדה זו ישנה הגנה משפטית על השותפים והנכסים שלהם במידה של תביעות או תשלום חובות שהוא מעל ההשקעה ההתחלתית שלהם בחברה. כמו גם בכל הנוגע למיסוי של החברה. הדו"ח השנתי מוגש בצורה משותפת אך כאשר יש לשלם את המיסים כל שותף עומד בפני עצמו.

כלומר, מצד אחד השותפים נהנים ממיסוי נמוך ומצד שני כל השיטה הופכת את החיים שלהם לקלים יותר. בין היתר, גם הצד הבירוקרטי הוא יעיל יותר בחברת L.L.C בשל העובדה שזוהי חברה שיתופית.

בין אם מדובר על עלויות תפעול נמוכות ובין אם על הרגולטורים השונים, השיטה הבירוקרטית תהיה אפקטיבית יותר למשקיעים זרים.

לפיכך, לפני שמקימים חברת L.L.C מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי הן מבחינת בחירת התאגדות מתאימה לצרכים האינדיבידואליים והן מבחינת צורת ההשקעה וכל הקשור למיסוי.

 

לסיכום

רק חברה מקצועית תוכל לתת לכם את הייעוץ המיטבי כבר בשלבי התכנון כדי למנוע הוצאות מיותרות, לנסח את המסמכים שעליכם להגיש ולהביא לתוצאות אופטימליות בהשקעותיכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא