מה ההבדלים בין מיטה יהודית למיטה זוגית

חנויות הריהוט השונות מאפשרות ללקוחותיהן לבחור את המיטה המתאימה להם ביותר מבין מגוון רחב של מיטות (מיטה מתכווננת, מיטה זוגית, מיטה יהודית ועוד). מדריך זה עולה לרשת כחלק מסדרת מדריכים מקיפה שעורכת בכל פעם השוואה בין 2 סוגי מיטות, כדי לסייע לגולשים לבחור את זו המתאימה להם ביותר. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות, כדי שתגלו הפעם את ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין המיטה הזוגית המוכרת לכם לבין המיטה היהודית שמתאימה לקהל יעד מסוים.

 

מיטה יהודית – מהי?

אנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מכירים מקרוב את המיטה הזוגית. לכן, החלטנו להתמקד בפסקת הפתיחה במיטה המוכרת פחות – המיטה היהודית. נסביר שזו מיטה שמתאימה לבני זוג ששומרים על מצוות ה"נידה". הכוונה לתקופה שאורכת כ – 7 ימים לאחר תחילת הווסת. בתקופה זו, בני הזוג צריכים לשמור על מרחק אחד מהשני ולישון במיטות נפרדות. המיטה היהודית הינה פתרון שמאפשר להימנע ממצב שבו בני הזוג יחזיקו בביתם מיטה זוגית ו – 2 מיטות יחיד. שכן, זו מיטה ורסטילית שמאפשרת להפריד בין המזרונים בעת הצורך, כך שכל אחד מבני הזוג, ישן על מיטה נפרדת ללא מאמץ.

 

ההבדל ה 1 – הגודל והעיצוב

ההבדל הבולט ביותר שבא לידי ביטוי בין מיטה יהודית למיטה זוגית הוא הגודל. שכן, מיטה יהודית צריכה להיות גדולה יותר, כדי לספק לכל אחד מבני הזוג מרחב נוח בימים שבהם הוא ישן לבדו. בנוסף לכך, יש גם את השוני בהקשר עיצובי. שכן, מיטות יהודיות מעוטרות בדרך כלל בחריטות שמסמלות אחדות ואהבה, כדי להזכיר לבני הזוג את הערכים המשותפים והמחויבות שיש להם זה לזה. רגע לפני שנעבור להבדל השני, נדגיש שעליכם לבצע רכישה של מיטות יהודיות באוליווד רהיטים בלבד, משום שחנות זו מספקת את המיטות האיכותיות ביותר.

 

ההבדל ה 2 – מצריך בירור מעמיק אודות איכות החומר

מיטה יהודית, בשונה ממיטה זוגית "רגילה", עוברת שינויים רבים מידי חודש. שכן, יש צורך בהזזת המזרנים ממקום אחד לאחר. לכן, צריך לשים דגש על בחירה נכונה במיטה שעשויה מחומר איכותי. כך ניתן יהיה להזיז את חלקי המיטה בכל פעם מחדש, מבלי לחשוש מפגיעה באיכותה.

 

ההבדל ה3 – משמעות תרבותית

אי אפשר לעסוק בהבדלים שבין המיטות, מבלי להציג את המשמעות התרבותית. שכן, במיטה יהודית נעוצה משמעות תרבותית שעוברת מדור לדור. הראש של המיטה עשוי לכלול מוטיבים יהודיים שנוגעים לחיי האהבה והנישואים. בעוד מיטה זוגית לא מאופיינת במוטיבים אלו.

 

השורה התחתונה

קיימים 3 הבדלים בולטים שבאים לידי ביטוי בין מיטה יהודית למיטה זוגית. בשלב זה אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחור את המיטה המתאימה לכם ביותר מבין השתיים. בהזדמנות זו נאחל שתבצעו את הבחירה הנכונה שתענה על הצרכים שלכם לאורך זמן רב.

מיטה זוגית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא