הדגשים בבחירת ארון ספרים

לעיצוב פנים קיים תפקיד מהותי בשמירה על האסתטיקה בחיינו, כאשר פעמים רבות גם מדובר במענה על צרכים פרקטיים שלנו ויצירת האווירה המתאימה. אחד הפריטים הבולטים בבתים רבים הוא ארון הספרים, אותו חשוב לבחור בהתאם למספר דגשים, עליהם תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם

 

ארונות ספרים

אנחנו אמנם חיים בעידן דיגיטלי, אך המילה הכתובה עדיין לא איבדה את משמעותה, כאשר פתיחת ספר נחשבת אצל אנשים רבים לתענוג אינטלקטואלי ובבתים רבים, בסלון, בחדר הילדים ואפילו בחדרי השינה, ניתן למצוא ארונות ספרים מעוצבים ומסוגננים, בהם נמצאים הספרים האהובים והיקרים לליבנו.

 

ספריית קודש – ארון הספרים היהודי

למעשה, ארונות הספרים מלווים אותנו כבר מזה מאות בשנים, כאשר המסורת היהודית מתהדרת בכמות רבה של מגוון ספרי קודש, אותם נהוג לאחסן ולהציג בארונות ספרים בעלי עיצוב מוקפד וחזות מפוארת, כיאה למעמדם של ספרי הקודש המכובדים.

 

היכן רוכשים ארון ספרים?

בחירת ארון ספרים יכולה להיראות משימה מאתגרת למדי, הן בשל השיקולים הפונקציונאליים והן בשל שיקולים עיצוביים, אך עוד לפני שנעסוק בשאלה כיצד בוחרים ארון ספרים, חשוב לוודא כי רוכשים את ארון הספרים מחנות מקצועית ומנוסה בתחום. ברכישת ארונות ספרים של לילך רהיטים, תוכלו להבטיח לעצמכם שרכשתם מוצר עמיד ואיכותי, מחומרי הגלם הטובים ביותר.

 

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים ארון ספרים?

בעת בחירת ארון ספרים חשוב להקפיד על מספר אלמנטים מהותיים, שיעזרו לכם לוודא כי עשיתם את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר:

 

מידות

בראש ובראשונה חשוב לוודא מהן המידות הנדרשות, בהתאם לחלל בו אתם מתכוונים להציב את ארון הספרים. ככלל, המידות הסטנדרטיות של ארון ספרים הן: רוחב בין 60 ל – 100 ס"מ וגובה בין 180 ס"מ ל – 230 ס"מ, כאשר חריגה מהמידות הסטנדרטיות תהיה כרוכה לרוב בעלות נוספת.

 

שירותי הובלה והרכבה

בעת בחירת ארון ספרים, חשוב ומומלץ לוודא כי החנות ממנה אתם רוכשים מספקת שירותי הובלה והרכבה, כך שהארון יגיע אליכם בבטחה ויורכב באופן המקצועי ביותר.

 

חומרים איכותיים

בין אם מדובר בארון ספרי קודש ובין אם בארון ספרי קריאה, ארון הספרים צריך להיות עשוי מחומרים עמידים ואיכותיים, כך שיוכלו לשאת בבטחה את משקלם של הספרים.

 

ארון ספרים מעוצב

מעבר לתפקידו הפונקציונאלי, ארון הספרים תופס מקום דומיננטי בחלל הבית ובהתאם לכך, עלינו לדאוג שארון הספרים יהיה מעוצב ואסתטי, באופן שישתלב בצורה נעימה לעין עם קו העיצוב הכללי בבית. כך, ניתן למצוא כיום מגוון סגנונות עיצוב שונים של ארונות ספרים – סגנון מסורתי, סגנון מודרני וסגנונות עיצוב מותאמים אישית, בצבעים וצורות גיאומטריות ייחודיות.

 

לסיכום

ארון ספרים תופס מקום נכבד בבית שלנו, הן בשל התפקיד שהוא ממלא והן מבחינת העיצוב ובהתאם לכך, עלינו להקדיש את תשומת הלב הראויה לבחירת ארון הספרים המתאים ביותר, בחירה אשר צריכה להתבצע תוך הקפדה על מספר פרמטרים עיקריים, כמו – רכישה בחנות מקצועית ומנוסה, התאמת מידות הארון לחלל ובחירת ארון העשוי מחומרים עמידים ואיכותיים.

ארונות ספרים של לילך רהיטים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא