4 טיפים לקניית רהיטים לבית

קנייה של רהיטים לבית צריכה להיות עניין שמתבצע תוך שיקול דעת והיכרות מינימלית עם תחום העיצוב. אם אתם מרגישים שאין לכם את הידע המקיף בתחום ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את הרהיטים שמתאימים לכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותקבלו את הטיפים שיאפשרו לכם לקנות נכון.

 

טיפ מספר 1 לקניית רהיטים לבית – תבדקו מהו הסגנון הקיים

לכל אדם יש סגנון מסוים של עיצוב. הדבר בא לידי ביטוי לא רק בעיצוב של רהיטים, אלא גם בבחירת עיצוב של בגדים, אקססוריז וכו'. הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא לשים לב לסגנון העיצוב שלכם. הנה כמה סגנונות עיצוב נפוצים:

  • סגנון עיצוב מרובע

יש מי שיש להם סגנון עיצוב מרובע. כך שמבלי שהם בכלל שמים לב, הם בוחרים רהיטים מרובעים מאוד עם גימורים שמאופיינים בחדות

  • סגנון עיצוב עגלגל

מדובר בסגנון עיצוב שכולל גימורים עגולים. עיצוב מסוג זה מתאפיין לא פעם בכורסאות בעלות מראה עגלגל, כדורי נדנדה וכו'

בדקו מהו הסגנון שקיים במרחב הנבחר ורק לאחר מכן תמשיכו ליישום שאר הטיפים.

 

טיפ מספר 2 לקניית רהיטים לבית – תבדקו מהו הצבע הדומיננטי בסביבה

כעת, חשוב מאוד שתבדקו מהו הצבע הדומיננטי שקיים בסלון. יש חללים עם רהיטים שמתאפיינים בצבעים רכים ובהירים, בזמן שיש חללים שיש בהם ריהוט בצבעים חמים וכהים. חשוב מאוד שתבדקו את הצבע הדומיננטי, כדי שתוכלו להתאים לו את הרהיטים הנוספים שאתם מתכננים לקנות. ההמלצה שלנו היא להיכנס אל האתר הבא ולראות מהו היצע הרהיטים שתואם לצבע הדומיננטי של הרהיטים שלכם: uliwood.co.il.

 

טיפ מספר 3 לקניית רהיטים לבית – תמדדו את האזור הנבחר

כעת אתם צריכים לערוך מדידות של האזורים הנבחרים שבהם אתם מתכננים להציב את הרהיטים. שימו לב, זה לא משנה מהו הרהיט שאתם מתכננים לקנות. כך שבין אם מדובר במיטה זוגית, ספה, כורסא, פינת אוכל, שולחן קפה או כל דבר אחר – אתם צריכים להיות בטוחים שיש לכם את המידות המדויקות שיאפשרו לכם לבחור את הריהוט המתאים בגודלו.

 

טיפ מספר 4 לקניית רהיטים לבית – תתייעצו עם מומחים בעת הצורך

אם חוויתם קושי במהלך יישום אחד או יותר מהטיפים שנכתבו לעיל, אל תתמודדו עמו לבד וצרו קשר בהקדם עם מומחים בתחום העיצוב. אתם יכולים פשוט לפנות אל החנות שבה אתם מתכננים לקנות את הרהיטים ולשאול את נציגי המכירות את כל השאלות שעלו לכם בעת הליך הקנייה. אל תתביישו, אם הסתבכתם עם המדידות או שאתם לא בטוחים מהו הסגנון העיצובי שלכם – תפנו לקבלת עזרה בתחום.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת ידוע לכם מהם הטיפים לקניית רהיטים בבית, כך שנותר לכם רק ליישם אותם ולקנות את הרהיטים החדשים שלכם. מאחלים לכם שתבצעו את הקנייה הנכונה עבורכם ושיהיה בהצלחה! להתראות במדריך הבא.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא