בחירת יועץ המשכנתאות המומחה הנכון: מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון

תהליך רכישת הדירה מורכב מכמה שלבים מרכזיים, ואחד מהם הוא קבלת הלוואת המשכנתא. הליך קבלת המשכנתא מצליח להרתיע רבים מאיתנו, אך למעשה, כבר אין צורך להתמודד לבד מול הבנקים בתהליך קבלת המשכנתא. יועץ משכנתאות מומחה ידאג לאינטרסים שלנו ולבניית תמהיל משכנתא מותאם אישית למצבנו. אך כיצד בוחרים את יועץ המשכנתאות המומחה הנכון?

 

הלוואת המשכנתא – מאפיינים מרכזיים

אחד השלבים המרכזיים בהליך עסקאות נדל"ן בכלל ורכישת דירה בפרט, הוא הצורך לקבל הלוואת משכנתא מהבנק, בכדי להשלים את ההון העצמי שהצלחנו לגייס. הלוואת המשכנתא היא אחת ההלוואות המשמעותיות ביותר שניקח בחיינו, הן מבחינת סכומי ההלוואה הגבוהים והן מבחינת תקופת ההלוואה, המתפרסת לרוב על פני עשרות שנים.

 

למה חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות מומחה?

הלוואת המשכנתא מלווה אותנו לאורך שנים ומשפיעה בהתאם על עתידנו הכלכלי. על מנת להתאים את תנאי הלוואת המשכנתא בצורה המדויקת והמתאימה ביותר למצבנו, חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ מומחה למשכנתאות אשר ילווה אותנו לאורך כל התהליך, תוך שמירה על האינטרסים שלנו מול הבנקים.

 

כיצד בוחרים יועץ משכנתאות מומחה?

בכדי להבטיח שירות מקצועי וקבלת תנאי הלוואה אופטימליים, חשוב לבחור ביועץ משכנתאות מומחה וזאת באמצעות הקפדה על הפרמטרים הבאים:

ניסיון ומקצועיות

ניסיון ומקצועיות הם פרמטרים חשובים בכל תחום מקצועי ובמיוחד בתחום המשכנתאות, הכולל מגוון מושגים ומסלולים, בהם יועץ המשכנתאות צריך לגלות הבנה מעמיקה בכדי למצוא את הפתרונות המתאימים.

יצירתיות

בכדי למצוא את פתרונות המשכנתא המיטביים חשוב שיועץ המשכנתאות יגלה יצירתיות ובמידת הצורך יפעל למציאת פתרונות חוץ בנקאיים משתלמים.

יכולת ניהול משא ומתן

יכולת ניהול משא ומתן ברמה גבוהה תאפשר ליועץ המשכנתאות להשוות בצורה יעילה את המסלולים ותנאי המשכנתא בין הבנקים השונים ולקבל את התנאים האופטימליים למקרה שלכם.

קהל לקוחות

ככל וליועץ המשכנתאות יש קהל לקוחות רב יותר, כך יכולת המיקוח שלו תהיה גבוהה ואפקטיבית יותר.

 

על מה חשוב להקפיד כאשר לוקחים הלוואת משכנתא?

התאמת הלוואת המשכנתא לצרכים שלכם על ידי יועץ משכנתאות מומחה צריכה לכלול שקלול של מספר דברים עיקריים:

קבלת מספר הצעות

זה בהחלט נוח לקחת את הלוואת המשכנתא הראשונה שהציעו לנו בבנק בו אנחנו מנהלים את החשבון, אך זה לא בהכרח צעד חכם, מאחר וקבלת מספר הצעות תאפשר לנו להשוות בין ההצעות, לנהל תהליך משא ומתן ולקבל תנאים אופטימליים.

בניית תמהיל משכנתא

הלוואת משכנתא מורכבת מרמת הסיכון שאנחנו מעוניינים לקחת על עצמנו וממספר מסלולי ריביות, המרכיבים את תמהיל המשכנתא וקובעים את גובה החזר ההלוואה.

יחס החזר חודשי

ההמלצה הרווחת היא להגביל את ההחזר החודשי עד לסך 25% מההוצאות (לאחר ניכוי הוצאות שוטפות).

 

לסיכום

יועץ משכנתאות מומחה הוא המפתח לקבלת הלוואת משכנתא בתנאים אופטימליים, כאשר בחירת יועץ משכנתאות מומחה צריכה להתמקד בפרמטרים כמו ניסיון ומקצועיות, יצירתיות, יכולת ניהול משא ומתן וקהל לקוחות רב, באופן שיאפשר ליועץ המשכנתאות לשקלל את כלל הנתונים ולהגיע לתמהיל המשכנתא המתאים ביותר עבורנו.

המומחה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא