ייעוץ השקעות מרואה חשבון מומלץ

בין אם אתם שכירים או עצמאים, ככל הנראה אתם רגילים למקור הכנסה אחד. מקור ההכנסה הקלאסי של השכיר הוא המשכורת, בעוד שעצמאי משתמש ברווחים של העסק שלו כמקור הכנסה.

אזרחים רבים, שכירים או עצמאים, מפנימים את החשיבות ביצירת מקורות הכנסה נוספים באמצעות השקעה בנכסים שונים, כמו מניות או איגרות חוב, שיכולות להעלות את ערכן ולספק תשואה למשקיע. עם ייעוץ השקעות ניתן להשקיע גם ללא הבנה בתחום, אך האם כדאי לקבל ייעוץ כזה מרואה חשבון? המשיכו לקרוא.

 

ייעוץ השקעות

פעולת ההשקעה היא פעולה פשוטה למדי. באמצעות כסף נזיל, כמו הכסף שיכול לשבת בעובר ושב שלכם, אתם רוכשים מוצר פיננסי מסוים, כשהמטרה היא שאותו ערך של מוצר פיננסי יעלה לאחר פרק זמן מסוים. המשקיע יוכל להנות מעליית הערך בעתיד ובאמצעות אותה תשואה חיובית הוא יוכל להנות מרווח.

למרות שהפעולה עצמה של ההשקעה היא לא הפעולה המסובכת ביותר שיש בעולם הפיננסי, אנשים רבים לא בקיאים מספיק ולא יודעים מהי הדרך הנכונה ביותר להשקיע. שירותי ליווי וייעוץ עסקי לא מספיקים להשקעה כזאת. ייעוץ השקעות הוא הייעוץ שיכול לסייע לכם להשקיע בצורה הטובה ביותר. מקצוע ייעוץ זה מעוגן בחוק ואינו יכול להינתן על ידי כל אדם.

 

מקצוע רואה החשבון

אז מה קשור רואה חשבון לייעוץ השקעות? לפני שנבין זאת, מוטב להבין את המקצוע של רואה החשבון, את ההכשרה אותה הוא מבצע ואת הניסיון אותו הוא רוכש. רואה חשבון הוא מי שסיים בהצלחה את לימודי החשבונאות ועבר את המבחנים של לשכת רואי החשבון, זאת לאחר שביצע התמחות של שנתיים במשרד ראיית חשבון.

כחלק מהעיסוק בראיית החשבון, רואה החשבון מתעסק בתחומים פיננסיים שונים. הוא לומד לקרוא דוחות כספיים, לנתח מקורות שונים של כנסות, להבין הוצאות שונות לעומק, לחשב תקבולים והתחייבויות שונות של העסק. העיסוק הזה הופך אותו לבעל מקצוע בעל הבנה וידע פיננסי נרחב.

 

מה אומר החוק?

החוק קובע שלא כל אחד יכול לתת ייעוץ השקעות. למעשה, מי שנותן ייעוץ השקעות או מציג את עצמו כיועץ השקעות למרות שאין לו את ההיתר לקח, עובר על החוק. רואה חשבון יכול לעמוד בתנאים השונים של החוק ולקבל היתר מיוחד לייעוץ השקעות, מה שיהפוך את קבלת הייעוץ ממנו לחוקי.

 

ייעוץ השקעות מרואה חשבון

ייעוץ השקעות מרואה חשבון טומן בתוכו מספר יתרונות. אם אתם עובדים עם רואה חשבון שאתם סומכים עליו, שיכול לתת לכם ייעוץ השקעות, אתם לא צריכים לחפש יועץ השקעות ולהסתכן בעבודה עם בעל מקצוע זר. בנוסף, רואה חשבון הוא בעל ראייה רחבה יותר משל יועץ ההשקעות הממוצע. הוא יכול לתת לכם ייעוץ נוסף, שירותים נוספים וכן להתאים בצורה טובה יותר את ההשקעה אל חייכם הפרטיים.

ייעוץ השקעות מרואה חשבון מומלץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא