מהי התמחות במשאבי אנוש בתואר שני במנהל עסקים?

כולנו יודעים כבר מזמן שהגורם החשוב ביותר במקומות עבודה היא אחראית משאבי אנוש. התפקיד נשמע לנו לכאורה כללי, אבל יכולות אנושיות עבור העובדים בארגון אין לכל אחד. אנשים רבים יכולים לעזוב את מקום העבודה שלהם או לבחור לא להתחיל במקום מסוים את תפקידם במידה והמענה האנושי והיחס הוא לא ברמה הגבוהה ביותר. אז מהי התמחות במשאבי אנוש בתואר שני במנהל עסקים ואיך אנחנו מגיעות לשם? במאמר זה נסביר לכם. 

 

הקדמה ובסיס

היכולת של מנהלת משאבי אנוש הוא לראות את העובדים מעבר היותם עובדים שממלאים פונקציה אחת. כולנו בפעם הראשונה פגשנו אותה, את אחראית משאבי אנוש. היא זו שהכירה לנו את שאר העובדים וגרמה לנו להרגיש בנוח. מדובר בתפקיד חשוב יתר על המידה וקיים בכל ארגון ובכל מקום עבודה. איך אנחנו מגיעות לשם? בקלות.

התמחות במשאבי אנוש במסלול תואר שני במנהל עסקים מיועד לבוגרות תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרות תואר ראשון כללי שעוסקות בתפקידי ניהול. התכנית מיועדת לנשים חרדיות המעוניינות לאחר התואר הראשון שלהן בהכשרה אקדמית מקצועית לתפקידים במערך משאבי האנוש או שמעוניינות להרחיב את הידע הניהולי שיש להן.

 

מה התכנית מקנה?

התכנית היא מגוונות ובעלת ערך מקצועי ומידעי רב. היא מקנה ידע אקדמי ויישומי בתחומי ניהול רבים. התמחות במשאבי אנוש מתמקדת בשלל נושאים הנגזרים ממשאבי אנוש כמו הדרכה, ייעוץ ארגוני, ייעוץ פרטי, פיתוח מיומנויות ניהוליות, רכישת כלים לניהול בסביבות עבודה מיוחדות ועוד.

מטרת התואר השני היא למעשה לשכלל את העזרים המקצועיים בתור רכזת משאבי אנוש ואף להצליח להגיע לתפקידי ניהול בכירים בארגונים גדולים. בנוסף במהלך התואר תקבלי את הידע המתאים לניהול תהליכים כמו מיון וגיוס עובדים, הדרכת צוות, הצבת יעדים מחלקתיים ועוד.

 

מה הלימודים כוללים?

הלימודים בתואר מכילים מגוון קורסים הקשורים בניהול כמו כלכלה, חשבונאות, פיננסים, שיטות ארגון ניהול, התנהגות ארגונית, הדרכה, פסיכולוגיה ארגונית, יזמות, מערכות מידע ועוד.

נשים המוסמכות בתכנית משולבות במגוון מקומות עבודה בשלל ענפים במשק כמו במערכת הביטחון, בחברות עסקיות גדולות, משרדי ממשלה וכן הלאה. יחד עם הידע שתרכשי בתואר, תוכלי גם להבין את יחסי הכוח בארגון ברמת קבלת ההחלטות ולקחת חלק בהליכים בחברה בתור מי שאחראית על כלל העובדים.

 

מה הם תנאי הקבלה?

על מנת להתקבל לתכנית התמחות במשאבי אנוש בתואר שני במנהל עסקים עלייך להיות בעלת –

  • תואר ראשון בממוצע 85 פלוס ממוסד אקדמי מוכר, או תואר שני ומעלה.

או

  • תואר ראשון בממוצע 80 פלוס ורישיון מקצועי בתחומי כלכלה, הנדסה או משפטים.

או

  • תואר ראשון בממוצע בין 80 ל-85 וניסיון ניהולי מוכח של 3 שנים ויותר.

בנוסף לתואר –

  • עלייך להיות עם פטור מאנגלית ברמת אוניברסיטה.
  • לעבור ראיון אישי.

תואר שני במנהל עסקים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא