פארק מתנפחי המים הגדול בישראל נמצא בכנרת: יצאנו לבדוק

עונת הרחצה בפתח, וכל המשפחות נוהרות לטיולים ברחבי הארץ.

כאשר מדובר בקומץ של מתבגרים, מספיק ללכת לאיזשהו מלון מפנק וזה בהחלט מספק, אולם כשמדובר בטיולים עם ילדים קטנים, נדרשות אטרקציות קצת יותר אטרקטיביות

ופעלתניות.

הכירו את פארק מתנפחי המים הגדול בישראל, אשר נמצא בכנרת. בפארק ישנם שלל מתנפחים אטרקטיביים במיוחד לילדים, הממוקמים על שפת הכינרת ומספקים הצצה לנוף המשגע של הימה. אם אתם יוצאים לחופשה ממושכת בצפון, או שסתם מחפשים אטרקציה ליום כיף עם הילדים, פארק המים יתאים עבורכם בהחלט. ריכזנו עבורכם מידע על המקום וגם, איך תוכלו ליצור פארק מים כזה משלכם ליום אחד?

 

אטרקציות ימיות בפארק מתנפחי המים

פארק מתנפחי המים כולל מספר סוגים של מתנפחים:

פארק לילדים בגילאי 3-6

בתוך פארק המים ישנו פארק ייעודי לילדים בגילאי 3-6. הילדים נכנסים למקום בליוויו של הורה, ויכולים להנות ממגוון רחב של אטרקציות- מקפצות, מגלשות, טרמפולינות, פארק מים צף, מדרגות לקטנטנים וגשרים. רמת הקושי תואמת את הגילאים המתוארים, והתכולה המקסימלית במקום הינה 50 אנשים.

 

הפארק המשפחתי- גילאי 6-10

הפארק המשפחתי מתאים לכל בני המשפחה, כאשר הגיל המינימלי לשימוש במתקנים הוא 6. בין הגילאים 6-10, הילדים נדרשים להגיע מלווים במבוגר כדי להשתמש במתקנים, וילדים בגילאי 10 ומעלה יכולים להשתמש במתקנים באופן עצמאי. הפארק המשפחתי כולל טרמפולינות, גשר מכשולים, מקפצות, אתגרי סולמות, קיר טיפוס ועוד שלל מתקנים מהנים. הפארק מכיל עד 200 מקומות.

 

הפארק האולימפי

הפארק האולימפי מדמה תחרויות אולימפיות, וההשתתפות בו מותרת לכל בני המשפחה, החל מגיל 6. גם כאן, ילדים בגילאי 6-10 צריכים ליווי של מבוגר אחראי. הפארק בנוי בצורה של אליפסה, תוך התאמה למשחקים המתקיימים בו- מרוצי שליחים, מרוץ נגד השעון וכו'.

בימים בהם מימי הכינרת לא מגיעים לעומק רב מדי, מרחיבים את הפארק האולימפי וממקמים על פני המים מגרשי ספורט, בהם מקיימי משחקי כדורעף, כדורסל וכדוריד. המקום יכול להכיל מקסימום 200 מקומות.

 

להורים העייפים שבינינו- אזורי ישיבה

בפארק ישנם גם אזורי ישיבה, הכוללים מדשאות רחבות ופינות מוצלות. במקום ישנם כסאות ושולחנות שמספקים קק"ל, וכן ניתן להשכיר במקום פינות ישיבה לכל המשפחה. בתום שעות פעילות הפארק, ניתן לעבור מהמדשאות לחופי הרחצה הציבוריים שמקיפים את המתחם. המקום יכול לשמש להצטננות של הילדים, להפסקת אוכל ולהשתזפות מול השמש.

 

יצירת פארק מים פרטי ליום אחד- כך תעשו זאת

אם אתם חולמים על פארק מים קטן ואינטימי משלכם, ליום אחד, זה לגמרי אפשרי! כיום ישנן חנויות כמו מאסטר סייל, המציעות מתנפחי מים להשכרה. כל שעליכם לעשות הוא לשריין מקום שיכיל את המתנפחים בהם תבחרו, ומשם תוכלו להתחיל את יום הכיף הפרטי שלכם עם הילדים.

 

מגלשות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא