אתם מתכננים חתונה? הכירו את הספקים שאתם חייבים להביא!

איזה כיף – אתם מתכננים חתונה! לצד כל ההתרגשות והאושר, חשוב שתדעו אילו ספקים לשלב באירוע שלכם בכדי להפוך אותו ללא פחות ממושלם. איגדנו עבורכן במאמר הזה את הספקים הכי חשובים, שיעניקו לכם ערב מדהים, מרגש, כיפי וטעים עם שלל של זכרונות. כל הפרטים ממש כאן.

 

אילו ספקים אתם פשוט חייבים להביא לחתונה?

הטבעת נשלפה, האושר בשמיים, כל המשפחה התרגשה יחד איתכם – ועכשיו הגיע הזמן לתכנן חתונה. אז חוץ מהזוג המאושר, והאורחים האהובים שלהם – מי עוד חייב להגיע לחתונה בשביל שהיא תהיה אירוע מדהים שאף אחד לא ישכח? איגדנו עבורכם את הספקים המובילים לכך:

 

דיג׳יי לאירוע

כל חתונה צריכה דיג׳יי מקצועי – כזה שיתן את האווירה הטובה לאורך כל הערב, יתאים את השירים לרגעים המיוחדים והמרגשים במהלכה, ישמור את האנרגיות של כולם בשמיים, יקפיץ את האורחים ואת הזוג המאושר ברחבה וידאג לזה שכולם יהנו. בחרו דיג׳יי אחראי ומנוסה, שידע להתאים לכם פלייליסט לא פחות ממושלם.

דיג׳יי לאירוע

דרך מיוחדת לתעד את האירוע

תיעוד האירוע שלכם הוא חלק מהותי באיך שתזכרו אותו בשנים הבאות. תיעוד מיוחד ומרגש יכול להשאיר אצלכם את הזכרונות הכי מתוקים, ולאפשר לכם לחלוק אותם עם הילדים שלכם, ולחייך כל פעם שתסתכלו עליהם יחד במרוצת הזמן. דרך מגניבה במיוחד לתעד את האירוע שלכם היא עם אלבום חתונה דיגיטלי. איך זה עובד? האורחים שלכם מצלמים לאורך כל הערב עם הטלפונים הניידים שלהם גם ככה.

אז למה לא לקחת את התמונות שלהם, ולהפוך אותן לאלבון דיגיטלי, שמתעדכן בזמן אמת – כך שבבוקר שאחרי החתונה כבר תוכלו לדפדף בו? יהיו לכם רגעים מדהימים שנתפסו בנקודת המבט של האנשים שאתם הכי אוהבים, תמונות מיוחדות ומרגשות במיוחד, שישארו איתכם לנצח. אלבום הדיגיטלי של איוונטוס, אין הגבלה לכמות התמונות או האורחים שמעלים אותן.

 

דוכני אוכל שווים

אין אירוע מוצלח באמת שאין בו אוכל שווה וטעים. ולמה שלא תהנו מאוכל מעולה ביום החתונה שלכם? תדאגו לדוכני אוכל או קייטרינג שווה בחתונה שלכם, מלא באוכל טעים שאתם הזוג המאושר תשמחו לאוכל, ושכל האורחים שלכם יתענגו עליו בין הריקודים ברחבה. מומלץ כמובן לשלב איתו גם אלכוהול משוב בשביל ערב באנרגיות הכי טובות שיש.

 

צלם מקצועי

בנוסף לאלבום דיגיטלי, שיהיה מורכב מצילומים אותנטיים ואישיים של האורחים והאהובים שלכם, כדאי להביא גם צלם מקצועי לאירוע – שיתפוס את התמונות המקצועיות ויערוך אותן בתוכנות עריכה שונות, ויוכל להסריט את הטקס המיוחד עם מכשור מתקדם.

 

לסיכום

בשביל חתונה מרגשת, כיפית, חוויתית ומדהימה שתשאיר אחריה זכרונות מטורפים לכל החיים – דאגו להביא דיג׳יי מנוסה, לרכוש אלבום דיגיטלי לחתונה של איוונטוס, ולפנק את האורחים בדוכני אוכל שווים שישאירו אצלם טעם של עוד. מזל טוב!

דוכני אוכל שווים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא