עלות הביטוח ליום בנסיעה לארה"ב

ביטוח נסיעות הוא ביטוח חשוב המסייע להגן עליכם במקרים של אירועים בלתי צפויים בזמן נסיעה לחו"ל. הביטוח יכול לכסות מגוון רחב של אירועים. המאמר יפרט מהי עלות הביטוח ליום בנסיעה לארה"ב.

 

אלו אירועים מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל?

  • ביטול נסיעה – במקרה של ביטול נסיעה שלא באשמתכם, ביטוח הנסיעות יכול להחזיר לכם את הכסף עבור הכרטיסים, הביטוח וההזמנות שלכם.
  • ביטול נסיעה עקב מחלה או תאונה – במקרה של ביטול נסיעה עקב מחלה או תאונה, ביטוח הנסיעות יכול להחזיר לכם את הכסף עבור הכרטיסים, הביטוח וההזמנות שלכם, וכן יכול לשלם עבור הוצאות רפואיות בארץ המוצא או בארץ היעד.
  • טיפול רפואי בחו"ל – במקרה של טיפול רפואי בחו"ל, ביטוח הנסיעות יכול לשלם עבור הוצאות רפואיות, כגון: אשפוז, תרופות, טיפולים ואמבולנס.
  • הוצאות נוספות – ביטוח הנסיעות יכול גם לכסות הוצאות נוספות, כגון, כבודה שנאבדה או נפגמה.

 

עלות הביטוח ליום בנסיעה לארה"ב

עלות ביטוח נסיעות לארה"ב משתנה בהתאם לגורמים רבים, כגון, גיל המבוטח. מבוטחים צעירים משלמים בדרך כלל פחות ממבוטחים מבוגרים. בנוסף, משך הנסיעה. ביטוח נסיעות לתקופה ארוכה יותר יהיה יקר יותר מביטוח נסיעות לתקופה קצרה יותר. חשוב לדעת שביטוח נסיעות לארה"ב יהיה יקר יותר מביטוח נסיעות ליעדים אחרים. כמו כן, תוכניות ביטוח נסיעות מגוונות בתנאי הכיסוי שלהן ותוכניות הכוללות כיסוי רחב יותר יהיו יקרות יותר.

 

דוגמאות למחירי ביטוח נסיעות לארצות הברית

להלן דוגמאות למחירי ביטוח נסיעות לארצות הברית עבור מבוטח בן 30 לנסיעה של שבועיים:

  • ביטוח בסיסי 100-150 ש"ח ליום.
  • ביטוח מקיף 150-200 ש"ח ליום.
  • ביטוח יוקרתי 200-250 ש"ח ליום.

על פי סקר שערכה החברה הישראלית למיקרו-ביטוחים, עלות ביטוח הנסיעות לארה"ב גבוהה יותר מאשר עלות ביטוח נסיעות למדינות אחרות בעולם המערבי.

 

טיפים לחיסכון בעלות הביטוח ליום בנסיעה לארה"ב

מומלץ לרכוש את הביטוח מוקדם ככל האפשר. חברות הביטוח מציעות לרוב הנחות לרכישת ביטוח מוקדם. כמו כן, חשוב להשוות מחירים בין חברות הביטוח השונות. ישנן חברות ביטוח רבות המציעות ביטוח נסיעות, וחשוב להשוות ביניהן כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

בנוסף, בחרו את תוכנית הביטוח המתאימה לצרכים שלכם. אין צורך לרכוש תוכנית ביטוח הכוללת כיסוי רחב מדי, אם אתם לא זקוקים לכיסוי זה. לבסוף, הוסיפו כיסויים אופציונליים. אם אתם מעוניינים בכיסויים נוספים, כגון כיסוי לביטול אירוע או כיסוי לביטול נסיעה עקב מחלה או תאונה, ספורט אתגרי, ספורט חורף, ביטוח למכשיר הנייד וכד', תוכלו להוסיף כיסויים אלו לפוליסה שלכם.

 

סיכום

חשוב לציין כי ביטוח נסיעות הוא ביטוח חובה לכל מדינות העולם, כולל ארצות הברית. אם אתם מתכננים נסיעה לארה"ב, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות המכסה את הצרכים שלכם מבחינה רפואית, מבחינת כבודה ותוספות נוספות.

ביטוח בעת נסיעה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא