למה צריך לעשות ביטוח למשרדים?

יש היום המון סוגי פוליסות, ביטוחים שונים כמעט לכל דבר ומקרה, כך בהתאמה גם קיים ביטוח למשרדים. אבל אם אתם תוהים למה שתצטרכו לעשות את הביטוח הזה, זה הזמן שתלמדו קצת יותר על מה עומד מאחורי הביטוח הזה, בסופו של דבר משרדים זה בתי עסק שונים אשר זקוקים להגנה בכמה אמצעים שתוכלו, בדיוק כמו שתרצו לבטח את הבית שלכם, גם העסק שלכם צריך לקבל את ההגנה הטובה ביותר שתוכלו לספק.

 

ביטוח משרדים

פוליסת ביטוח משרדים, או בעצם ביטוח עסק, כוללת הרבה מאוד כיסויים חשובים, החל מהמבנה, עד לתכולה, ציוד אלקטרוני, מערכות ממוחשבות, אובדן של רווחים, אחריות צד שלישי, ביטוחי כספים, תאונות אישיות ועוד המון. כל אחד מהחלקים השונים בפוליסת הביטוח מכסה דברים שונים וחשובים שאתם חייבים עבור המשרד שלכם.

 

עיקרי כיסוי הביטוח

  • תכולה – כיסוי על הציוד במשרד, רהיטים, מכשירים, נזקים כתוצאה מגניבה, פריצה, שריפה וכדומה.
  • מבנה – כיסוי עבור נזקי מבנה שנגרמו מדליפות, נזקים שנגרמו מניסיונות פריצה, נזקי צנרת מים, התפוצצות, אש, נזקי זדון ועוד.
  • ציוד אלקטרוני – כיסוי על כל המערכות הממוחשבות, הוצאות שיחזור מידע שאבד בעת הצורך.
  • כספי מבוטח – כיסוי במקרים של אובדן או נזק בזמן העברה לבנק.
  • הוצאות – כיסוי אובדן הוצאות במקרים שנפגעה פעילותו השוטפת של המשרד.
  • צד שלישי – כיסוי במקרה של נזקי גוף או של רכוש לצד שלישי אשר נובע מרשלנות או ממחדל כלשהו של המבוטח או העובדים שלו.
  • תאונות אישיות – פיצוי במקרים של נכות או מוות בעקבות תאונה או פגיעה.
  • נזקי תופעות טבע – כיסוי במקרים של אובדן או נזקים אשר נגרמו כתוצאה מכל מיני תופעות ואסונות טבע כמו רעידת אדמה, סופה, שיטפון ועוד.

 

הרחבות

ניתן להוסיף לביטוח זה הרחבות שונות כמו שירותי חירום עשרים וארבע שבע, של הגעת מומחה תוך כשעה בעת הצורך כגון חשמלאי, מנעולן, אינסטלטור וכדומה. או לדוגמא החרבת של שירות ירוק, אלו הן בדיקות אקולוגיות לפעילות חסכונית ותקינה במשרד.

 

ביטוח לעסק

בסופו של דבר, אם יש לכם עסק, אתם זקוקים לביטוח, מדובר בחלק כל כך חשוב שצריך לדעת להגן ולשמור עליו בכמה דרכים שרק תוכלו. גדלת ופיתחת עסק לא בכדי לראות אותו נפגע ברגע אחד, לכן יש חשיבות כל כך גדולה לביטוח משרדים שתעשה לעסק שלך, ככה תשמור עלייך, על העובדים שלך ועל העסק כולו בצורה הטובה ביותר שאפשר, מפני האסונות הרבים והאקראיים של החיים.

 

ביטחון ושקט נפשי

לעשות ביטוח כזה יגן על העסק שלך וייתן שקט נפשי, שחרור מכל הדאגות אשר מלוות כל בעל עסק יום אחר יום. גם אתה שוכר מבנה וגם אם אתה בעל המבנה, יש חשיבות עצומה והשפעה אדירה לביטוח הזה. הביטוחים השונים שתוכלו לעשות יבטיחו שבמקרים של נזק כלשהו, אתם תהיו מוגנים כלכלית ככל הניתן, תוכלו לקבל שירותי תיקון, פיצויים, הגנה וכל מה שכרוך בהתמודדות עם הסיטואציות המורכבות האלו, הביטוח יקל עליכם במידה עצומה.

ביטוח למשרדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא