למה כדאי להשקיע בבחירת שלט נכון לבית שלכם?

בחירת שלט לבית, היא בחירה קריטית וחשובה שתקבע גם את  האווירה והתחושות עמן אנחנו ומשפחתנו תיכנס לבית, ומעבר לכך תקבע גם את הרושם שיקבלו השכנים והאורחים שעוברים ליד פתח הבית ונכנסים. אחרי הכל, מדובר בפרט הראשון שרואים כשמגיעים לבית, ולכן חשוב שיהיה זה שלט חם ואלגנטי, שייצור את הרושם הנעים והרצוי. לפניכם הכל על למה כדאי להשקיע בבחירת שלט נכון לבית שלכם?.

 

מדוע בחירת השלט הנכון היא כה חשובה?

בחירת השלט לבית בבניין או שלטים לבית פרטי, היא בעצם גם בחירה של האווירה, התחושות והרושם שיקבל כל מי שנכנס לבית ונתקל בשלט. מאחר ומדובר בפרט העיצובי הראשון שכל מי שנכנס לבית נתקל בו, חשוב שיהיה זה פריט אלגנטי ונקי, שייצור את התחושות והרצויות לנו, של חום, התרשמות חיובית ושמחה. שלט צעקני או מוזנח, עלול לגרום לרושם שלילי ולתחושה לא נעימה לכל מי שנכנס אל הבית, וכדי להימנע מכך, חשוב לעקוב אחרי כמה טיפים וליצור שלט חיובי ומוצלח לבית.

 

טיפים לעיצוב שלט לבית:

 

בחירת המצע

בחירת המצע של שלט הבית, היא חשובה ותקבע את העיצוב הכללי של השלט בעצם, שכן לכל חומר ומצע יש את האווירה שהוא משדר, ותחושות שונות שמעלה. כך לדוגמא אם נבחר במצע עץ, השלט יוכל לשדר חום, ביתיות ושמחה, ואם נבחר במצע ניטרלי ואלגנטי כמו בטון או מתכת, השלט ישדר ניקיון, עיצוב גבוה ומוקפד ואיכות. הבחירה הראשונית של מצע, צריכה ללכת יד ביד עם הרושם והאווירה שאתם מעוניינים לשדר.

 

אופן הכיתוב

אופן הכיתוב והכתב והגופן עצמם, הם חשובים וישפיעו גם כן על העיצוב הכללי של השלט, ועל הרושם שהוא משדר לנכנסים לבית. אופן הכיתוב יכול להיעשות דרך חריטה, הדבקה של אותיות וכדומה. מעבר לכך נרצה לחשוב על הגופן ולבחון כמה אפשרויות, כדי להבטיח שבחרנו לבסוף באופן הכיתוב והגופן שהכי מתאים למה שביקשנו לשדר, ולמה שהיינו רוצים לראות בעצמנו בכל כניסה לבית. נרצה לחשוב גם על הכיתוב עצמו, שכן מלבד שם המשפחה ושמות הדיירים, אפשר להוסיף בדיחה שנונה לבחירתכם.

 

צבעים

הצבעים שישלטו בשלט, הן במצע והן באותיות, צריכים להיות צבעים שמצד אחד יתאימו אחד לשני ולא יעפילו זה על זה, ומצד שני שלא יצרו חיבור משעמם וחד גוני. לכן נרצה לבחור בשני צבעים חזקים ומנוגדים לרוב, של בהיר מול כהה.

 

צורת השלט

צורת השלט היא אלמנט חשוב שנרצה לשים לב אליו בבחירת שלט לבית. כמו הצבע, החומר והכיתוב – גם הצורה תשפיע משמעותית על הרושם שהשלט יוצר עבור בני הבית ועבור האורחים והשכנים. צורות אליפטיות ועגולות מול צורות מרובעות ומלבניות, יצרו גם רושם שונה, וכדאי להשקיע כאן שיקול דעת גם כן ולבחון את שתי האופציות ברצינות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא