חצאיות עם הדפסים רטרו והדרך לשלבן באופנה המודרנית

עולם האופנה מתפתח ומשתנה ללא הרף, כאשר טרנדים שונים צצים מן העבר ומומצאים מחדש. אחד מהטרנדים האלו הוא חצאיות באורכים שונים עם הדפסי רטרו, אשר יכולות לתת איכות וינטאג' לכל לוק מודרני. אם אתן רוצות לדעת כיצד לשלב באופנה שלכן חצאיות עם הדפסי רטרו, אנחנו כאן כדי לספר לכן על הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת.

 

חצאית כחלק מסט

ישנן חנויות אשר מוכרות חצאיות יפות כחלק מסטים. למשל, חצאית ג'ינס בשילוב ז'קט ג'ינס, או חצאית עם הדפס משובץ בשילוב ז'קט בלייזר משובץ, אשר יוצרים מראה קלאסי של חליפה לנשים. אם גם אתן רוצות לשלב את החצאית שלכן כחלק מסט, מומלץ ללבוש מתחת לז'קט גופיה, חולצה או סוודר בצבע אחיד, רצוי שחור או לבן.

חצאית כחלק מסט

חצאית עם טופ בצבע אחיד

אחד הלוקים הפשוטים ביותר לביצוע הוא לבישת טופ עם חצאית, כאשר טופ יכול להיות טי שירט, גופייה, חולצה מכופתרת, או סוודר עם צווארון גולף בחורף, והחצאית יכולה להיות בכל אורך ועם כל הדפס. הטופ יכול להיות בכל צבע אחיד שמתאים לחצאית שבחרתן, אבל בחירה בטופ שחור או לבן היא הדרך הכי קלה לצלוח את הלוק הפשוט והוורסטילי הזה עם כל חצאית שרק תבחרו.

 

שילוב חגורה

אחד היתרונות שיש ברוב החצאיות הוא הגזרה הגבוהה שלהן, שמדגישה את המותניים. לבישת חגורה עם החצאית מדגישה אף יותר את המותניים ויוצרת גזרת שעון חול. כשאתן בוחרות חצאית עם הדפס רטרו, מומלץ לבחור בחגורה פשוטה בצבע אחיד כמו חום או שחור, כמובן בהתאם לצבע השולט בהדפס.

שילוב חגורה

שילוב אביזרים

אביזרים כמו תיקים ותכשיטים יכולים לעשות את כל ההבדל בין לוק ממוצע ומשעמם ללוק מושלם. תחשבו על תלבושת פשוטה, כמו גופייה לבנה וחצאית עם הדפס רטרו בגווני אדום. אם תוסיפו ללוק הזה תכשיט כמו שרשרת עבה עם אבנים אדומות, יכול להיווצר לוק שונה לגמרי, הרבה יותר שלם ומושך את העין. ניתן לשלב גם אביזרים כמו כובע רחב שוליים בהתאם לגוון של החצאית או תיק קש שנותן מראה קיצי ומרענן לכל תלבושת.

 

שילוב גרביים

בשנים האחרונות, גרביים הפכו להצהרה אופנתית, והן כבר לא משמשות רק לחימום כפות הרגליים. חצאיות קצרות עם כל הדפס משתלבות נפלא עם גרביים ארוכות בגוון דומה. בנוסף, ניתן לבחור בחצאית עם הדפס לבחירתכן ובטופ פשוט בצבע אחיד, ולהתאים בין צבע הגרביים לצבע הטופ כדי ליצור מראה משלים.

 

סיכום

חצאיות עם הדפסי רטרו הן דרך נהדרת לשלב במלתחה שלכן שמץ של נוסטלגיה, ועדיין להישאר טרנדיות. על ידי שילוב החצאיות עם פריטים בגוונים משלימים, שילוב עם אביזרים ובחירת טופים מתאימים, תוכלו לשלב באופנה שלכן חצאיות בכל אורך ועם כל הדפס שתבחרו.

חצאיות עם הדפסים רטרו והדרך לשלבן באופנה המודרנית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא