מיטת הרכב הכי אופנתית בשוק

ישנם סוגים רבים של מיטות מכונית לילדים. חלקם, שיק של ממש. אחרים, קצת שוק. הדגמים נבדלים זה מזה בצורתם החיצונית ובאיכותם. לעיתים האיכות באה על חשבון הנראות ולהיפך, אך הדגמים הטובים ביותר גם יפים, גם עמידים וגם בריאותיים. אז לענייננו, איזה דגם נחשב כהכי אופנתי בשוק?

 

למה בכלל צריך את זה?

אולי תתפלאו, אך מיטות רכב הולכות וצוברות תאוצה וכיום הן נפוצות למדיי. הורים רבים רואים בהם כפתרון האולטימטיבי לבעיות השינה של ילדיהם. הילדים לא רוצים לישון, אלא, כמאמר השיר, רק להשתגע. ההורים, לעומת זאת, משתגעים מכך שלא הולכים לישון. והפתרון – מיטה מדגם שהם אוהבים, ופתאום הם רצים אליה וההורים מרוצים.

כמובן שמיטת המכונית לא תתאים לכל ילד. ככלל, צריכים להתקיים שלושה תנאים כדי שיהיה נכון לרכוש מיטת מכונית לילדים.

התנאי הראשון – על הילד לאהוב מכוניות אמיתיות או מכוניות משחק. תזוזה וגלגלים מושכים אותו. הוא מרותק אליהם.

התנאי השני – יכולת היקשרות לחפצים יוקרתיים. ישנם ילדים שמתרחקים מפלסטיק צבוע בקפידה או עץ מגולף למשעי. הצעצועים המועדפים עליהם הם פחית של קפה נמס וסמרטוט שזה עתה שטפו בו את הבית. עבור ילדים אלו, ייתכן שמיטת מכונית תהיה קצת מיותרת. הם לא ייחסו חשיבות למראה החיצוני של המיטה אלא לפונקציות שהיא ממלאת עבורם.

אם ילדיכם כן אוהבים צעצועים ומשחקים חדשים ומצליחים להיקשר אליהם – הרי שהם ממלאים את התנאי השני. ניתן להתקדם לשלב הבא ולבחון האם מתאימה להם מיטת מכונית.

התנאי השלישי והאחרון – קשיים בכניסה למיטה. מאבקי השינה הם שלב התפתחותי מוכר ומשמעותי אצל הילדים, ורק כאשר הם מגיעים לשלב זה מגיע הזמן הנכון למיטת המכונית.

ככל שמתקיימים שלושת התנאים, הרי שהגיע הזמן לקנות לילד מיטת רכב. זהו פתרון מנצח, בשבילם ובשבילנו.

 

איזו מיטה הכי שיק?

התשובה לכך היא, כמובן, אינדיבידואלית אך בכל זאת נציע מספר כללי אצבע לזיהויה.

 

אוטנטיות

מיטה מצועצעת מידי תחטא למטרה לשמה נרכשת המיטה. רק מיטות המאזנות נכונה בין הדר לבין ריאליזם, ייכנסו לקטגוריית מכונית "השיק".

 

ספורטיבית

נבחר במכוניות ספורטיביות ולא יום יומיות. מכונית יום יומית יש גם בחנייה. לא לשמה התכנסנו כאן.

 

בצבע המועדף

בררו עם ילדיכם מהו הצבע המועדף עליהם. רוב מיטות המכונית צבועות באדום או בשחור, אך ניתן להשיג גם צבעים אקסקלוסיביים. לצבע, חשיבות מכרעת באופנתיות המיטה.

 

גובה

מיטה סטנדרטית צריכה להיות בגובה מסוים. הגובה משתנה, כשעוברים למיטת המכונית. מיטה בגובה רגיל לא תצליח להעביר את החוויה במלואה. משכך, הרי שנבחר במיטה נמוכה יחסית, בגובה קרוב לקרקע.

 

לסיכום

מיטת מכונית עשויה להיות נפלאה עבור ילדכם. היא תהפוך את המריבה בכניסה למיטה לחוויה ולמשחק. חשוב לבחור מכונית שיק, לאור הכללים שהוצגו לעיל. נבחן בתחילה את אוטנטיות המכונית ונוודא שהיא לא מוגזמת. שנית, נפסול מכוניות שאינן ספורטיביות. לאחר מכן נסנן מיטות לפי הצבע ולבסוף לפי גובה המיטה. עמידה בקריטריונים, תוביל אותנו לבחירה במיטה האופנתית ביותר בשוק.

חלל מעוצב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא