איך מגישים התנגדות לצו ירושה?

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים שבהם אנשים תרים אחר אפשרות להגיש התנגדות לצו ירושה. הדבר נובע כנראה בעקבות הופעתה של סדרת טלוויזיה חדשה שעוסקת בנושא (אך לא באופן מעמיק מספיק). כדי להעלות בפניכם את כל הפרטים החשובים בנושא ולאפשר לכם לדעת איך תוכלו להגיש התנגדות לצו ירושה, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם תשובות שאתם צריכים להכי. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע הדרוש לכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בירושות. אלו אנשים שקרובים אלינו שעברו הליך של התנגדות לצו ירושה לאחר שקרב משפחה שלהם לא ציין את שמם בירושה. שאלנו אותם את כל השאלות החשובות בנושא והגענו בעצם למסקנה בנוגע לאופן הגשת ההתנגדות לצו ירושה. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים הללו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בתחום.

 

איך מגישים התנגדות לצו ירושה?

רגע לפני שנעמיק בתחום, ראוי לציין כי הגשה של התנגדות לצו ירושה אינה יכולה להתבצע באופן עצמאי על ידי אדם פרטי. יש צורך להתייעץ ולקבל ליווי מטעם עו"ד ירושות. כך שאם אתם סבורים שיש סיבה להגשה של התנגדות לצו ירושה, עליכם תחילה לברר פרטים אודות עורך דין ירושות מומלץ. כך נאמר לנו מטעם הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך.

 

למה חשוב לפנות אל עורך דין מומלץ בלבד?

ישנה חשיבות גבוהה בפניה אל עורך דין מומלץ בלבד בתחום הירושות מכיוון שהדבר יבטיח לכם שהעניין שלכם יטופל באופן מעמיק. אם אינכם יודעים כיצד להגיע אל עורך דין מומלץ בתחום, כדאי שתדעו שקיבלנו הנחיות מדויקות שיקלו עליכם בנושא. אתם צריכים לערוך בירור מעמיק באמצעות אחת או יותר מהאפשרויות הבאות:

  • בירור בקבוצות פייסבוק
  • כתיבת פוסט בפרופיל הפייסבוק שלכם
  • קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות בגוגל

 

הגעתם אל עורך דין מומלץ? איך תגישו התנגדות לצו ירושה?

אם אתם סבורים שהייתם צריכים לרשת את הירושה המדוברת ויש לכם עורך דין מומלץ, עליכם לפנות אליו ולמסור לו את כל הפרטים. אם יש לכם את הירושה, תציגו אותה בפניו ותגללו בפניו את הסיבה שבעקבותיה אתם מעוניינים להגיש התנגדות לצו ירושה.

 

ההתנגדות לצו הירושה

ההתנגדות עצמה תתבצע על ידי עורך הדין הנבחר. הוא ישמע את הרקע של המקרה שלכם ויאמר לכם אם לדעתו יש לכם סיבה להגיש את ההתנגדות. בשלב זה תצטרכו לנסח מסמך שיכלול כותרת "התנגדות לצו ירושה". מתחת לכותרת זו תצטרכו לכתוב את הפרטים הבאים:

  • שם ותעודת זהות שלכם
  • שם ותעודת זהות של המנוח
  • שמות ופרטי תעודות זהות של כל המעורבים בדבר

כך בעצם תגישו התנגדות לצו ירושה. מאחלים לכם הצלחה רבה.

ירושות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא