נמצאים בחובות כספיים? קבלו 5 טיפים מעו"ד אורי גילת

חובות כספיים הם עניין שיש לטפל בו. חוב שיושאר ללא טיפול רק ילך ויגדל ויצבור גם ריביות וגם בעיות. לכן מומלץ מאד במקרה של חובות כספיים, להיות יוזמים. יש להכיר בבעיה עצמה ולפעול בהתאם. ככל שתהיו ביוזמה גדולה יותר, כך ישתפר מצבכם, לצורך כך ריכזנו עבורכם 5 טיפים להתמודדות עם חובות כספיים.

 

טיפ מספר 1 פנו לעורך דין

חובת הם עסק לא פשוט. היכולת של אדם להתנהל מול חובות אמיתיים ומשמעותיים היא מורכבת ועלולה להביא את החייב לביצוע פעולות נואשות וחסרות היגיון או אחריות ובכך לא רק שהוא לא יצליח להחזיר את החוב, הוא אף ירע את מצבו. לכן כאשר אתם מבינים שהיקף החובות שאתם נושאים על גבכם הוא גדול מאד, ואתם מבינים שיכולת ההחזר שלכם לא מספקת. מומלץ לפנות בהקדם אל עורך דין מומלץ על מנת להיות אלו ששולטים בתהליך ולא להיפך. אם כבר יש כנגדכם תיקים בהוצאה לפועל, או אז הפניה לעורך דין חשובה עוד יותר.

לפנות לעורך דין

 

טיפ מספר 2 נסו להגיע להסדר מוקדם

הפעולות שאתם תעשו יכולות להיות בעלות משמעות גדולה בכל סיטואציה בעתיד. במידה ונקלעתם לחובות כספיים גדולים, היו אתם הראשונים לפעול. גשו לבנק, פנו לנושים והציעו או בקשו קיום הסדר תשלומים מוסכם. העובדה שתציעו אתם הצעה שכזאת, תוכל להעניק לכם זמן ואפשרויות טובות יותר מול הנושים.

הגורמים השונים איתם יש צורך להגיע להסדר הם בהתאם לגרף החבות שלכם, אך ככל הנראה הבנק יהיה אחד מהם, גשו בהקדם אל פקיד הבנק וקבעו איתו תוכנית מסודרת, במצב זה, היחס של הבנק אליכם יהיה טוב יותר. למידע נוסף, פרטים גשו להרחבה באתר של עו"ד אורי גילת.

 

טיפ מספר 3 הראו נכונות

האופן שבו תפעלו יקרין על כל המעורבים בתהליך כאשר תתעלמו, לא תנסו להגיע להסדר או לא תעשו כלל פעולה לטובת סגירת החוב, הדבר יחזור כנגדכם. לכן מומלץ להראות נכונות ולהביע רצון להגיע להסדר נוח ומקובל. כאשר תראו נכונות לטיפול בבעיה, תשיגו גם לרוב תנאים נוחים יותר. בין שאר הפעולות שאפשר לבצע:

  • פניה לבנק ולבקש הסדר חובות.
  • פניה לנושים ולבקש מהם להגיע לפתרון אפשרי.
  • לבדוק מול ההוצאה לפועל ולבקש איחוד תיקים על מנת לשפר את יכולת ההחזרה.

 

סגירת החוב

 

טיפ מספר 4 בדקו חובות בהוצאה לפועל

כאשר אנשים נכנסים לחובות, הם למעשה נתונים בידיים של גורם אחר, הזוכה, כלומר מי שהם בעלי החוב. לכן יש חשיבות גדולה לבדוק האם לא מתנהל מולכם הליך של פתיחת תיק בהוצאה לפועל. זכרו, אל אף שהחוק של פשיטת רגל הוחלף בחוק חדלו הפירעון המבקש להיטיב עם החייב, עדיין ההוצאה לפועל עובדת עבור הזוכים, לא עבור החייבים. מידע נוסף וחומרים להרחבה באתר של עו"ד אורי גילת.

 

טיפ מספר 5 אחדו תיקים בהוצאה לפועל

במידה ומצאתם שיש כנגדכם תיק בהוצאה לפועל או יותר, מומלץ להגיע בהקדם אל משרדי ההוצא לפועל בליווי עורך דין ולבקש מהם איחוד של תיקים בהוצאה לפועל.

  • ראשית החזרי החוב שלכם יהיו נוחים יותר.
  • תהיה לכם שליטה טובה יותר על מצבכם
  • תרכזו את כלל החובות לנושים במקום אחד.

 

משרדי האכיפה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא