האם לאדם פרטי שווה לעשות כרטיס דלקן

אנו שומעים לא פעם על כרטיס דלקן בהקשר של רכבי חברה, אבל לאחרונה נשמע קול נוסף שנוגע דווקא לאנשים פרטיים. מידע שהגיע אלינו ממכרים וקרובי משפחה בנושא הביא אותנו לבדוק למה הרבה אנשים בוחרים לעשות כרטיס דלקן לרכב שלהם והאם זה משתלם עבור האדם הפרטי? הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות שרציתם לדעת בנושא אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו תחילה את האנשים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. שכן, אנו מאמינים בחכמת ההמונים ויודעים שהתשובה הטובה והאמינה ביותר לשאלה שנכתבה בתחילת המדריך תגיע אך ורק ממי שמכירים את הנושא מקרוב.

לכן, פנינו אל אנשים פרטיים שיש להם כרטיס דלקן ושאלנו אותם למה הם עשו זאת? האם הם מרוצים וכמובן – האם זה משתלם להם? לאחר שקיבלנו את כל התשובות בנושא, ריכזנו אותן במדריך הנוכחי כדי שתוכלו להחליט בעצמכם האם מדובר בעניין משתלם או שלא.

 

האם לאדם פרטי שווה לעשות כרטיס דלקן? התשובה של דוד מתל – מונד

דוד כתב לנו שבהתחלה הוא לא התלהב על הרעיון של דלקן. אבל ברגע שהוא שמע שיצא לשוק דלקן אוניברסלי הוא שינה את דעתו. לדבריו, ברגע שהוא ידע שיש לו אפשרות שלא להיות "כבול" אל חברת דלק אחת, הוא הבין כי עליו לעשות כרטיס דלקן. שכן, הכרטיס מקנה לו אפשרות לתדלק בקלות ובמהירות בלי צורך להגיע עם מזומן או אשראי.

 

האם לאדם פרטי שווה לעשות כרטיס דלקן? התשובה של יעל מחיפה

יעל אמרה שלדעתה משתלם ביותר לעשות כרטיס דלקן לאדם פרטי. היא ציינה בפנינו שהיא מצאה את עצמה לא פעם מגיעה אל תחנת דלק עם שאריות של דלק ברכב בזמן שהיא גילתה ששכחה את הארנק בבית.

לדבריה, היא קצת מעופפת וזה קורה לה לא פעם. במקומות אחרים היא יכולה לשלם באמצעות אפליקציות שונות. כשהיא הבינה שהיא יכולה לעשות את אותו הדבר בתחנות דלק, היא מיד סידרה לעצמה כרטיס שאפשר לה להיות נינוחה יותר בכל נסיעה.

 

האם לאדם פרטי שווה לעשות כרטיס דלקן? התשובה של דן

התשובה של דן הפתיעה אותנו לחלוטין. לדבריו, משתלם לאדם הפרטי לעשות כרטיס דלקן בגלל אפשרות המעקב. הוא אמר שלפני שהיה לו את הכרטיס, הוא לא ידע כמה הוא מוציא מידי חודש על דלק. דן עוד ציין בפנינו כי יש לו טבלת הוצאות מסודרת והכרטיס מאפשר לו לדעת כמה פעמים הוא תדלק במהלך החודש וכמה הוא שילם בכל פעם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כי משתלם לאדם הפרטי לעשות כרטיס דלקן מ – 2 סיבות. האחת, בגלל הנוחות והאפשרות לנסוע ממקום אחד לשני ללא צורך בארנק. השנייה, בגלל האפשרות לעקוב אחר מספר התדלוקים וההוצאה החודשית על הדלק.

אדם פרטי לקבל כרטיס דלקן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא