איך ללמוד לשחק פוקר בצורה מקצועית

אם אתם משחקים פוקר כבר תקופה, עם חברים או בכל דרך אחרת, יכול להיות שתרצו לשפר את יכולת המשחק שלכם באופן ניכר וללמוד איך לשחק פוקר בצורה מקצועית. לשחק פוקר זה כיף גדול ומלא אדרנלין. מדובר בחוויה שמספקת אסקפיזם מהמציאות והרבה הנאה. 

פוקר הוא משחק פשוט למדי שלומדים בקלות, אך להתמקצע בו הוא תהליך ארוך ומתמשך. שחקן פוקר טוב צריך כמה מיומנויות מצוינות אותן הוא יכול ללמוד. הדבר דורש אימון וכוונה וכמובן גם כשרון בסיסי אבל על ידי שיפור המיומנויות האלה תוכלו לשפר את האסטרטגיות ואת יכולת המשחק שלכן בצורה משמעותית.

 

אז איך תוכלו ללמוד לשחק פוקר בצורה מקצועית?  מדריך עם כל מה שחשוב לדעת!

תתאמנו הרבה

נתחיל מהדבר הפשוט ביותר שעליכם לעשות – להתאמן הרבה ככל הניתן. כמו בכל תחום אחר בחיים אנחנו משתפרים מתוך למידת וצבירת נסיון ואין כמו לצבור נסיון משמעותי בשטח עצמו. תוכלו לשחק באתר מעולה ומקצועי וכך להתמקצע היטב בכל פרטי המשחק. לפרטים נוספים תוכלו להכנס לכאן כניסה לאתר. תוכלו גם להתאמן על ידי משחקים עם חברים בבית. התחילו לשחק עם החברים שלכם, אם אתם עדיין לא משחקים, ותראו שתוך זמן קצר יהיו לכם חברים שרוצים לשחק ותוכלו להתאמן יחד.

תתאמנו הרבה

חדדו את אסטרטגיות המשחק שלכם

ישנן דרכים רבות לחדד את אסטרטגיות המשחק שלכם. אחת הדרכים הטובות ביותר היא על ידי צפייה ולמידה של היריבים שלכם. השתמשו בסבבים שאתם לא משחקים על מנת להתבונן על השחקנים האחרים. נסו להבין את הפסיכולוגיה מאחורי הקלעים. נסו לראות מתי הם מהמרים? איך הם משחקים יד טובה? מתי הם מבלפים? נסו לקרוא לפי הפנים שלהם את התגובות שלהם. מרגע שתתרגלו לעשות כך בכל משחק אתם תעלו רמה. זה יאפשר לכם להבין לעומק את הפסיכולוגיה שמאחורי הפוקר.

 

שחקו בריכוז מקסימלי

במהלך המשחק היו עסוקים רק במשחק. השאירו מחוץ לשולחן המשחק את טרדות היומיום והיו מרוכזים רק במה שקורה בכאן ועכשיו של המשחק. פוקוס מלא במתרחש על השולחן יחדד את האינסטינקטים שלכם ויגרום לכם להיות שחקנים חדים וחכמים. זה יאפשר לכם להבין את הדקויות השונות של המשחק, את הרכב השחקנים המסוים וכיצד הם משחקים.

 

תעבדו על הפוקר פייס שלכם

שחקני פוקר מצוינים לא מראים ליריבים שלהם מה הם מרגישים. עבדו על היכולת שלכם לא להראות התרגשות או אכזבה ולשמור על אדישות כלפי הקלפים שלכם. תוכלו ממש להתאמן בבית מול המראה ובמהלך המשחק עצמו שימו לב לכך ושימו דגש מיוחד על פרצוף הפוקר שלכם.

 

שחקו בנחת ללא לחץ

קחו נשימות עמוקות במהלך המשחק ואל תתנו לאף אחד להאיץ בכם. שחקנים טובים משחקים בנחת תוך כדי הקשבה לעצמם. אלה הם הדגשים החשובים כמובן שיש עוד דברים כגון המיקום שלכם בשולחן ואיפה כדאי לכם לשבת וגם למידה לעומק של כל החוקים. אז צאו למסע לשיפור יכולות המשחק שלכם, תתמקצעו בכיף ותהנו מכל רגע!

פּוֹקֶר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא