תוספי תזונה שיגבירו את התשוקה שלך

מרגיש שהחשק המיני שלך כבר לא חזק כתמול שלשום? קודם כל, חשוב שתדע שאתה לא לבד.

קשיים בתפקוד המיני נפוצים מאד ופוגעים כמעט בכל גבר בשלב כזה או אחר בחייו.

החדשות הטובות הן שישנן דרכים רבות לטפל בבעיה, כולל תוספי תזונה טבעיים ללא מרשם וללא תופעות לוואי.

 

בקצרה

חווה קושי בתפקוד המיני? אתה לא לבד

קשיים בתפקוד המיני (קושי בשמירה על זקפה, חשק מיני ירוד או שפיכה מוקדמת) נפוצים בהרבה ממה שנדמה לכם. מחקרים קודמים העריכו כי 5% – 10% מאוכלוסיית הגברים מתחת לגיל 40 סובלים מקשיים כאלה, אך כיום הנתונים מדברים על 26% מהגברים הצעירים מתחת לגיל 40 (ע"פ מחקר שנערך בבית הספר לרפואה באוניברסיטת בוסטון). ככל שהגיל עולה כך עולה גם הסבירות לסבול מקושי בתפקוד המיני – קיימת סבירות גבוהה פי שלושה בקרב גברים מעל גיל ארבעים ללקות בקושי כזה או אחר בתפקוד המיני.

 

מה גורם לקשיים בתפקוד המיני?

הגורמים לקושי בתפקוד המיני הם רבים ומגוונים. הגורמים נחלקים לגורמים פסיכולוגיים ולגורמים אורגניים, לעיתים קיימים יותר משני גורמים במקביל:

גורמים פסיכולוגיים גורמים אורגניים
לחץ מחלות לב וכלי דם הפוגעות בזרימת הדם התקינה לאיבר המין
חרדה תופעות לוואי של תרופות שונות עלולות לפגוע בתפקוד ובחשק המיני
דיכאון סוכרת גורמת לפגיעות שונות במערכת העצבים
קשיים בזוגיות היפוגונדיזם היא תופעה של חסר בטסטוסטרון

זוהי רשימה חלקית בלבד של גורמים העלולים לגרום לקושי בתפקוד המיני, אך קיימים גורמים נוספים. בכל מקרה של ירידה בתפקוד המיני כדאי להתייעץ עם רופא כדי לבדוק מה הגורם לבעיה, לעיתים טיפול בגורם עצמו יכול להביא שיפור בתפקוד המיני. בעיות רפואיות שחשוב לשלול הן סוכרת, היפוגונדיזם, אדנוהיפופיזה ואדנומה.

 

תוספי תזונה שיגבירו את החשק המיני שלך

בין אם אתה סובל מירידה בחשק המיני, ובין אם סתם מתחשק לך להגביר את החשק עוד יותר – בשוק קיימים תוספי תזונה טבעיים המחליפים את התרופה קמגרה שנועדו בדיוק לכך. היתרון של תוספי התזונה האלו הם שניתן לרכוש אותם בדיסקרטיות וללא מרשם רופא. חלק מהתרופות שניתנות במרשם לא מתאימות לאנשים עם מחלות רקע כאלו ואחרות, עם תוספי תזונה טבעיים אין בעיה כזאת.

 

כדורים ללא מרשם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא