מהו תהליך הביטחון והבידוק בנתב"ג לפי עלייה לטיסה?

שמעתם על האפשרות של בידוק יותר מהיר בנתב"ג? נמאס לכם להגיע בכל פעם לטיסה כל כך הרבה זמן מראש רק כדי שתספיקו לעשות את כל הבדיקות הנדרשות? אם כך, דעו שאתם לא לבד. אומנם אנחנו, הישראלים, רגילים להגיע שלוש שעות לפני הזמן לשדה כדי להספיק לעבור את כל שלבי הביטחון, אך הגיע הזמן להבין שאפשר גם אחרת.

שירות VIP גם בשדה התעופה

לפני שנים אומנם האופציה של בידוק מהיר נתב"ג לא הייתה קיימת, אך היום זה בפירוש חלק מהאפשרויות. זה אומר שבמקום לעמוד בתורים אינסופיים, מה שלעיתים קורה בעונות התיירות החמות, אתם פשוט עוקפים את כל התור ועוברים את כל בדיקות הביטחון שצריך. מבחינת התהליך עצמו חשוב להבין שצריך לבדוק את תיק היד שלכם אך גם את המזוודה שאתם בוחרים לשלוח, בהנחה שאתם לא עולים איתה למטוס. את כל הבירורים הללו, כולל בדיקת הדרכון והתשאול הנדרש, עושים היום במהירות רבה – אם בוחרים במסלול בידוק מתקדם יותר.

ירידה מהמטוס

איך מגיעים לשדה התעופה?

האמת היא שהרבה פעמים הדילמה היא לא רק איך לעבור את התור מהר יותר בשדה התעופה, אלא אם איך להגיע לנתב"ג. אומנם זה נכון שיש רכבת שמגיעה לשם, אך הבעיה היא שאם אתם מגיעים בצורה כזאת, אתם צריכים לסחוב לבד את המזוודה וגם להתאים את עצמכם לשעות הפעילות של הרכבת. כמו כן, מה עושה מי שהטיסה שלו יוצאת בשישי בלילה? אין רכבות בסוף השבוע ולכן חשוב לדעת שיש עוד אופציות להגיע לנתב"ג. אם אתם לא מוכנים לנהוג בעצמכם, ובצדק, כדאי שתדעו שיש אפשרות לקחת מונית או להזמין שירותי הסעות VIP, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת? לנסוע בסטייל לשדה התעופה זה אומר ליהנות מהדרך ולדעת שאתם מקבלים את היחס הכי טוב שאפשר, כך ששווה לבדוק זאת לעומק.

האם שירותי בידוק מהיר והסעות VIP לשדה עולים הרבה?

אתם רוצים שהכול יהיה נוח מבחינתכם בשדה התעופה? לא מוכנים לחכות בשום תור וגם רוצים שיסחבו עבורכם את המזוודה כבר מפתח הבית? אם כך, אתם בוודאי מבינים שזה עולה כסף. מצד שני, זה לא אומר שעליכם להתחיל לחשוב, במקום על נסיעה לחופשה על חופשה בכל אחד מאותם מלונות בוטיק בארץ, כי לא תמיד שירות מיוחד בנתב"ג יעלה לכם הרבה. יש מספר חברות שמציעות עזרה ושירות בתחום הזה ולכן, אם תוכלו להשוות לרגע מחירים ולבחור את האופציה הנוחה יותר מבחינה כלכלית, למה שלא תעשו זאת? ליהנות משירותי VIP זה אומר לחסוך הרבה מאוד זמן וזה גם אומר שתיהנו לא רק כאשר תגיעו ליעד אלא גם מהדרך כולה. נסו זאת פעם אחת ותראו שלא תוכלו כבר לוותר על כך בעתיד.

עוד מידע תוכלו למצוא כאן: http://www.notary4u.co.il.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא