פיצוי נזקי גוף עקב רשלנות

נזקי גוף יכולים להיות בכול מיני דרגות חומרה – נזקים אשר גורמים להפרעה של ממש בחיי היומיום וכתוצאה מכך גם מזכים לדוגמא באחוזי נכות גבוהים, לעומת נזקים קלים אשר לא מפריעים לחיי היומיום כל כך אך כן דורשים הוצאות כלכליות לטיפול בהם. בכול מקרה, בהרבה מהמקרים מגיע למי שחווה את הנזקים לקבל פיצוי בגינם, במיוחד כאשר מדובר בנזקי גוף עקב רשלנות.

 

רשלנות רפואית – איך יודעים?

אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים לא תובעים בגין רשלנות רפואית היא שהם אינם אפילו יודעים שיש להם עילה לתביעה בהקשר כך. בגלל שלרובנו אין ידע רפואי מספק לערער על החלטה, המלצה או פעולה של רופא, אין אנו יודעים שאכן נהגו בנו ברשלנות. על כן, אם חוויתם נזק רפואי, כדאי לא לשלול את האופציה שהוא נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית ולקבל חוות דעת על כך מאיש מקצוע אחר.

 

רשלנות רפואית – איך מתמודדים?

קיבלתם המלצה כי אכן נהגו בכם ברשלנות רפואית, כנראה שמגיע לכם פיצוי עקב כך. ההתמודדות עם רשלנות רפואית היא בכמה מישורים וחשוב לוודא שאתם משקיעים בכול אחד מהם על מנת באמת להתמודד עם המצב בצורה המיטבית ולמצות את כול הזכויות שלכם.

  1. מישור רגשי – דווקא בגלל שנזק מרשלנות רפואית הוא נזק אשר ככול הנראה היה ניתן למנוע, לעיתים קשה יש תחושה שהמקרה קרה "סתם" וזאת עשוי להיות מתסכל עד מאוד. על כן, ודאו שאתם מקבלים טיפול, או לפחות תמיכה במישור זה.
  2. מישור משפטי – רשלנות רפואית היא עבירה אשר צריכה להיות מטופל ככזאת. תוכלו לבחור לתבוע בגינה את מי שנהג בכם ברשלנות ובהמשך לכך לקבל פיצוי ממנו, או מהמוסד שהוא משויך אליו. שימו לב שזאת התמודדות משפטית לכול דבר וחשוב לקבל בה סיוע מאיש מקצוע. ההליך יכול להיות מול חברת ביטוח, מול מי שאחראי לרשלנות וכמובן שמול הביטוח הלאומי גם כן.
  3. מישור רפואי – נזק גוף הוא בסופו של דבר נזק גוף, על כן, ודאו שאתם מנצלים את הזמן להחלמה ולשיקום כמו שצריך וכן, משתמשים בפיצויים גם לתשלום עבור כול מה שאתם צריכים כדי לחזור לשגרה שלכם במהרה ככול האפשר.

 

פיצוי נזקי גוף מקבלים עם איש מקצוע

תביעות נזקי גוף אשר צריכות להיות מוגשות על מנת לקבל פיצוי בגינן, חייבות להיות מלוות ומנוהלות על ידי איש מקצוע, מנוסה ומקצועי ככול האפשר. צרו קשר עם עורך דין שקיבלתם עליו המלצה, או שמוכר בתחום של נזקי גוף, ובקשו פגישת הכרות. שימו לב שאתם מקבלים בה מידע אודות כול הדרכים לפעול ולהתמודד עם המקרה, בהקשר המישור המשפטי, וודאו שאתם מצליחים לקבל, או לפחות לפנות להליך שיקדם, את כול מה שמגיע לכם.

פציעות גוף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא