מציאת טכנאי הדודים הטובים ביותר

אם מצאתם את עצמכם עומדים זמן רב מול הברז של המים החמים, ומחכים בתקווה לזרם של מים חמים שמסרב להגיע – כנראה שיש לכם תקלה בדוד. במידה ויש תקלה כזאת, מומלץ להזמין טכנאי מוסמך על מנת להבטיח כי התקלה תתוקן במקצועיות וביעילות.

 

מהן התקלות הנפוצות בדוד?

לפני שאתם מזמינים טכנאי דודים אליכם הביתה, מומלץ להכיר קצת את הדוד ואת סוגי התקלות הנפוצות. כך תוכלו לוודא שהתיקון של הטכנאי אכן תואם לתקלה, ושאתם לא משלמים על דברים מיותרים.

 

אבנית ותקלה ברכיבים החשמליים

מרבית התקלות בדוד נגרמות על ידי אבנית. אבנית נוצרת כאשר המינרלים והמלחים שנמצאים במים נדבקים לדפנות הצינורות בעת חימום, והיא המקור לרוב הסתימות, הנזילות והקצרים שדוד תקול גורם. האבנית נוצרת עם הזמן, ולכן טיפול וניקוי של האבנית מהדוד הם גורם מניעה יעיל.

כאמור, התקלות הנפוצות בדוד הן בעיקר נזילות, קצרים וסתימות. אמנם הסיבה לרבות מהתקלות היא הצטברות של אבנית, כך ישנן סיבות אפשריות נוספות, כמו כשל בגוף החימום או תקלה בווסת הטמפרטורה.

 

בלאי טבעי

יש לציין שדוד מתחיל להיחשב כישן לאחר כשמונה שנים בהן נעשה בו שימוש, או קצת יותר במידה והוא טופל באופן שוטף. על כן, לאחר 8 שנים יש לשקול להחליף דוד – שכן ייתכן והתיקונים לא יהיו יעילים ואפקטיביים.

 

כיצד יש לבחור טכנאי דודים?

מקצועיות

ראשית כל, יש לבצע סקר שוק קצר באינטרנט, ולראות מהו היצע טכנאי הדודים שפועלים באזור המגורים שלכם. מבין ההיצע הקיים, יש לבדוק אילו טכנאים הם המקצועיים ביותר ובעלי הניסיון הרב ביותר.

כל טכנאי מוסמך עובר הכשרה מקיפה שמאפשרת לו לעסוק בתחום, ובסיומה הוא מקבל תעודה של טכנאי מוסמך. יש לבדוק האם לטכנאי שאתם מעוניינים להזמין לביתכם אכן יש תעודה כזאת. בנוסף, מומלץ לחפש המלצות על הטכנאי בפורומים השונים. אנשים שנתקלים בטכנאי לא מקצועי ולא יעיל נוטים לשתף על חווייתם, ובכך מזהירים אחרים שלא לשכור את שירותיו של אותו טכנאי.

 

אמינות

האמינות הוא אולי הדבר החשוב ביותר אצל כל בעל מקצוע. לפני תיקון התקלה, תוודאו עם הטכנאי מהי התקלה ומהי העלות שנדרשת לתיקונה. בעל מקצוע אמין יהיה ישר וינהג במקצועיות, ויגבה מכם רק את הסכום הדרוש לשם תיקון התקלה הספציפית לדוד שלכם.

אם הדוד שלכם כבר ישן ונדרש להחליף אותו, עליכם לוודא עם הטכנאי שהדוד החדש נושא תו תקן. תו זה משמש כהצהרה על כך שהמוצר עבר בדיקות מקיפות, ואושר על ידי מכון התקנים הישראלי לשימוש בטוח.

על מנת להכיר את כל רכיבי הדוד ואת כל התקלות הנפוצות, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.myim.co.il/. באתר תוכלו גם להזמין ישירות טכנאי דודים מוסמך אליכם, שיגיע לתקן את התקלה שלכם במקצועיות ואמינות!

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא