כיצד נדע לבחור מנעולן אמין לפריצת דלתות?

לעמוד מול דלת הבית חסרי אונים ולראות שאין לנו איך להיכנס פנימה זו סיטואציה מאוד לא נעימה. זה יכול לקרות בגלל סיבות שונות: כמו מפתח שנשבר בתוך הדלת או אפילו דלת שפשוט נטרקה ונשארנו בלי מפתח. תוהים מה עושים? פונים למנעולן, אבל חשוב לבדוק באיזה מנעולן אתם בוחרים.

 

למה בעצם עדיף להזמין מנעולן?

עוד לפני שנדבר על בחירת מנעולן אמין, צריך להבין מדוע בכלל עדיף להזמין את שירותיו. העניין הוא שבעידן המודרני שלנו, כל אחד יוכל לפתוח את יוטיוב ולראות אינספור סרטונים שעוסקים בנושא של פריצת דלתות מסוגים שונים.

יש גם אנשים שבאמת יעשו זאת ואף ינסו לפרוץ לבד את הדלת, אך למען האמת, זה לא כדאי. פריצה שתנסו לעשות לבד אינה חוקית וזה אומר שאם תוך כדי הניסיון שלכם לפרוץ את הדלת אתם תגרמו לה לנזק, כנראה שלא תקבלו על כך פיצוי וזה לא ייכנס לאחריות של הדלת.

בנוסף לכך, זה שתראו סרטון קצר על פריצת דלתות זה לא בדיוק מה שיהפוך אתכם לאנשי מקצוע מובילים בעניין. לכן, אם אתם רוצים שהכול יתבצע בצורה חלקה ואם אתם לא רוצים שיהיו בעיות, הזמינו כמה שיותר מנעולן מקצועי.

 

מה כדאי לברר מראש?

חשבתם שאם תעשו חיפוש קצר באינטרנט ותראו שיש הרבה מאוד מנעולנים יהיה לכם קל לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר? כדאי שתדעו שבפועל זה הרבה יותר מסובך.

העניין הוא, שדווקא בגלל שיש הרבה אנשי מקצוע בתחום הזה, אנחנו רואים שרק חלק מהם טובים ורק חלק יוכלו לעזור לכם על הצד הטוב ביותר. לכן, כאשר אתם מנסים לבחור מנעולן מקצועי, אנחנו מציעים שתבררו:

  • תוך כמה זמן הוא מגיע לבית הלקוח?
  • האם הוא עובד עם אישור?
  • האם הוא מנוסה?
  • האם מדובר על מנעולן מוצלח שיש לגביו חוות דעת טובות?

 

חשוב לעשות בדיקה קצרה ומהירה לפני שאתם בוחרים מנעולן כזה או אחר, כי אם אתם כבר מזמינים איש מקצוע, למה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר שקיים?

 

כמה עולה לפרוץ דלת על ידי מנעולן אמין?

חושבים שהזמנת מנעולן תמיד תעלה לכם יותר מידי? בטוחים שאם תעשו את העבודה הזאת לבד תוכלו לחסוך הרבה מאוד? דעו זה לא לגמרי מדויק. למעשה,  אנחנו רואים שיש היום מספר רב של מנעולנים ולכל אחד מהם יש תעריפים קצת שונים.

אומנם אתם לא חייבים מראש להזמין את המנעולן שגובה את המחיר הכי גבוה, אך מצד שני, גם לא תמיד מי שיגבה מכם את המחיר הכי נמוך הוא האדם הנכון. למעשה, אנחנו רואים שהרבה פעמים מחיר ממוצע יכול לעזור לנו להגיע לאיש מקצוע שיעשה עבודה טובה שנצא ממנה כמה שיותר מרוצים, אז למה אתם מחכים?

מנעולן פורץ דלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא