4 יתרונות של משקפי מולטיפוקל ומי צריך לשים כאלה? 

אם אתם זקוקים למשקפי ראייה מרחוק ומקרוב, כנראה שמשקפי מולטיפוקל יהיו הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

אז מה זה בכלל משקפי מולטיפוקל, למי הם מתאימים ומה היתרונות והחסרונות שלהם? אפרט על הכל כאן.

 

מה זה משקפי מולטיפוקל?

משקפי מולטיפוקל אמורים להוות מתקני ראייה לכל הטווחים – קרוב, בינוני ורחוק. הם יכולים לשמש לכם גם לרחוק: לצורכי צפייה בטלוויזיה ונהיגה, וגם לקרוב: קריאת ספר, גלישה באינטרנט וקריאת התפריט במסעדה.

 

איך זה עובד?

עדשת המולטיפוקל מורכבת משלושה חלקים, המאפשרים תיקון ראייה של שלושה מוקדים: קרוב, בינוני ורחוק. החלק העליון משמש לראייה מרחוק והחלק התחתון משמש לראייה מקרוב. באמצע יש תעלה צרה המאפשרת מעבר נעים והדרגתי בין החלק העליון והחלק התחתון. התעלה מאפשרת לראות בבירור לטווח של עד מטר.

 

יתרונות של מולטיפוקל

חוסך את השימוש בכמה זוגות משקפיים – בדרך כלל בסביבות גיל 40 ומעלה, נוצר הצורך במשקפי ראייה לטווח הבינוני והטווח הקרוב. אנשים שגם לפני היו זקוקים למשקפי ראייה לרחוק, נאלצים כעת להשתמש בכמה זוגות משקפיים. כמובן שיש אנשים הסובלים מקוצר ורוחק ראייה ללא קשר לגיל. עדשות מולטיפוקל חוסכות את הצורך בשימוש בכמה זוגות משקפיים ומהוות פתרון המאפשר להסתפק בזוג משקפיים אחד.

התאמה אישית – עדשות מולטיפוקל מותאמות לכם אישית על ידי אופטומטריסט. אדם המתעסק בעבודה משרדית זקוק להתאמה שונה מאדם המתעסק בצורפות. עבור אדם שנחשף הרבה לשמש, ניתן לייצר משקפי ניו פולאר עם עדשה מקטבת. בנוסף, ניתן לייצר את משקפי המולטיפוקל עם עדשה שהופכת לכהה בחשיפה לשמש. בנוסף, ניתן לייצר משקפי מולטיפוקל המותאמות לעבודה מול מסך ומסננים את האור המזיק שקיים במסכי מחשב. כל אחד זקוק למבנה ספציפי של העדשה ולכן, האופטומטריסט יתאים לכם אותה בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

בלאי נמוך – כאשר אתם משתמשים ביותר מזוג משקפיים אחד, עלול להיווצר בלאי שנובע מהתחלופה המתמדת בין הזוגות. בנוסף, הסיכוי שאחד מהזוגות ייאבד. משקפי המולטיפוקל מאפשרות לכם להימנע מכך.

נוחות – מה יותר נוח מזוג משקפיים אחד שכולל בתוכו את כל הצרכים שלכם ומותאם בדיוק עבורכם?

 

למי זה מתאים?

משקפי מולטיפוקל לא מתאימים לכל אחד. חשוב לציין שלוקח זמן להסתגל אליהם. בנוסף, צריך להיעזר באופטומטריסט מוסמך שיבצע עבורכם את ההתאמה הטובה והמקצועית ביותר. חשוב שמי שיבצע את ההתאמה יכיר את המגבלות האופטיות של העדשות השונות. משקפי מולטיפוקל הם גם לא זולים. מחיריהם יכול לנוע בין 3000 ₪ ל11,000 ₪, אך הם כוללים למעשה שני זוגות משקפיים או אפילו שלושה במחיר של אחד. אם אתם מעוניינים להשקיע במשקפיים איכותיים שמותאמים לכם אישית ויוכלו לחסוך לכם הרבה כאב ראש ובלגן, לכו תקנו משקפי מולטיפוקל!

אישה עונדת משקף

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא