מהו טווח הגילאים המומלץ להופעה של קוסם?

ניתן למצוא כיום מופעי קוסמות מרהיבים בכל פינה. ישנם קוסמים מסוגים שונים שמבצעים מופעים חגיגיים לכל אירוע. אפשר למצוא קוסמים לאירועי ילדים כמו בת מצווה, חגיגות ימי הולדת ועוד, כשניתן גם למצוא קוסמים עבור חגיגות בקרב הקהל המבוגר יותר. כל אחד, בכל גיל, יכול ליהנות ממופע קוסמות. אז למה הכי חשוב לשים לב בין טווחי גילאים שונים ולאילו פרטים כדאי לשים לב? על כך במאמר שלפניכם

 

הופעה לגילאי קטנטנים

ילדים נהנים מאוד ממופעי קוסמות ובעיקר, ילדים בגילאי 3-7. בשלב הזה, הילדים לא יוכלו לשמור על קשב למשך זמן קצר, ולכן נרצה לחפש קוסם שמבצע הרבה טריקים קצרים. כך, הילדים יוכלו לחוות הפתעה בכל פעם מחדש ולהקשיב כמה שיותר למופע, על אף הקושי.

בטווח הגילאים הזה, נרצה למצוא קוסם שמשתף אותם בחלק קטן מהקסמים, כדי למנוע יתר התלהבות ובלאגן או לחלופין איבוד של קשב וריכוז הקהל. ככלל מפתח, כאשר מדובר בילדים קטנים, תרצו לשמור על טווח גילאים לא מאוד גדול. כך, תימנעו מילדים ש'הורסים' את המופע לאחרים, שלא מצליחים להתרכז ולהנות וכדומה.

 

הופעה לגילאי האמצע

כשמדובר בהופעה לגילאי האמצע 7-15, בשלב זה, הילדים ובני הנוער מעוניינים ללמוד ולחוות מופעים מסקרנים. על כן, גם כאן, מדובר בטווח גילאים אידיאלי למופע קוסמות. נרצה לשמור על טווח גילאים שבין גיל 7 ומעלה, כדי שמי שצופה יוכל להנות ולהסתקרן. נבקש לכלול גם אביזרים, או לשתף את הקהל במטרה לייצר אינטראקציה גבוהה יותר עם המשתתפים, כפי שעושה יאגו.

כמו כן, המופע יכלול קסמים שצריך קצת לעקוב אחריהם, אולי קסמים שמורכבים משניים או שלושה שלבים כמו למשל שליפה של משהו מכובע, העלמה שלו והחזרה שלו לאחר מכן. זאת מכיוון שבגיל הזה, אפשר לעקוב אחרי הקוסם וניתן כבר לבנות מתח וציפייה.

 

הופעה לגילאי מתבגרים

אם מדובר ביום הולדת לגילאי 15-24, תרצו למצוא קוסם שיודע לייצר את החוויה כולה. החוויה, תכלול שימוש בהומור, יחס אישי למשתתפים שונים, אינטראקציה גבוהה מאוד עם הקהל ועוד. עבור מופע לגילאי המתבגרים נרצה לקחת קוסם מקצועי, שמכיר ויודע את התחום. נערים ונערות הם עם מאוד סקרן, שרוצה לחוות ולנסות ולהבין למה הדברים הם כפי שהם על כן, נרצה מופע שמבוצע על ידי אדם בעל סבלנות רבה.

טווח גילאים זה יוכל להנות מאוד ממופע קצר של קוסם, בלי הפעלות של אירוח כמו למשל ניהול טקס וכדומה. מתבגרים יעדיפו לנהל את הטקס בעצמם או שזה ייעשה על ידי מישהו שהם מכירים. חשוב שיהיה מופע מרתק המורכב מקסמים ושיתוף הקהל.

 

הופעה לגיל המבוגר

טווח הגילאים המומלץ כשמדובר במבוגרים הוא חופשי הרבה יותר. מבוגרים נוטים להנות ממופעי קוסמות מורכבים, מקצועיים ומסובכים. חפשו אחר קוסם מיומן ומקצועי כיוון שהדיוק בפרטים הקטנים, הוא זה שחשוב להבטחת מופע מוצלח בקרב מבוגרים.

קוֹסֵם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא