הסרת כתמים מספות עור

ריהוט איכותי בסלון הבית, כולל במרבית המקרים גם ספה איכותית, נוחה ובעלת מראה איכותי ואצילי. בחלק ניכר מהמקרים, ההעדפה של בעלי הבית והדיירים בו, הינה ריהוט עם ריפוד מעור, או דמוי עור. ריהוט כאמור כולל כורסאות, וכן ספות עם ריפוד וכיסוי מעור. ריהוט מהסוג הזה הוא בדרך כלל יקר יותר מריהוט רגיל. זאת הסיבה, לפיכך, שהיווצרות כתם על הספה עלול לגרום לעגמת נפש רבה. אבל החלק המשמח הוא, שבחלק לא קטן מהמקרים ניתן להסיר את הכתם באמצעים פשוטים. במקרה הצורך, ניתן להסתייע במומחים שיסירו עבורך את הכתם הבעייתי. מהם הגורמים להיווצרות כתמים על הסה או על הכורסאות? אילו דרכים קיימות לשם הסרת כתמים מספות עור, ומתי הן ניתנות ליישום? היכן ניתן למצוא את המומחים שיסירו כתם כמעט מכל רהיט? כל התשובות בהמשך המאמר.

כתמים על הספה

סוגים שונים של כתמים והמשמעות שלהם

כשמדובר בכתמים על הריהוט בכלל, ועל הספה הבלון בפרט, חשוב לדעת שיש מגוון רחב של חומרים וגורמים לכתמים. עם החומרים כאמור ניתן למנות מזון שנשפך על הספה מעור, סוגים שונים של משקאות, שומן ולכלוך אחר או הפרשות של ילדים או של חיית המחמד המשפחתית שבחרו להוציא אותן לאוויר העולם דווקא על הספה היוקרתית בסלון בדירוג החומרה של הכתמים, דווקא הכתמים מהמיץ או כתמים שהגיעו מדברי מתיה למיניהם או מפירות שנפלו על הספה והמיץ שלהם נספק בתוכה, נמנים עם הכתמים היותר קלים להסרה. מנגד, כתמים שנוצרו כתוצאה מהפרשות – קרי שתן, צואה או הקאות של ילדים כמו גם של חיות המחמד בבית, נמנים עם אלה הקשים יותר להסרה. זאת, למרות שכיסוי העור של הספה איננו אמור לספוג את הכתמים הללו.

הסרת כתמים מספות – דרכים להשגת המטרה

הסרת כתמים מספות מעור או מכל חומר אחר, איננה קלה לביצוע. עם זאת, בהתחשב בסוג החומר שממנו עשוי הריפוד של הספה, קיימת האפשרות להסיר את מרבית הכתמים. חומרים כמו חומץ לבן, שעשוי להסיר כתמים מספות עדינות, ועד לסודה לשתיה המסירה את כל הריחות הרעים, ותורמת לא מעט למראה של הספה ולהרגשה הכללית. למרות האמור לעיל, חשוב לדאוג לדברים הבאים: ראשית – לנסות להסיר את הכתמים בעדינות. בשום מקרה אין לשפשף את אזור הכתם, ויש  לנהוג בו בעדינות יתרה. בנוסף, חשוב להימנע בכל מקרה משימוש בחומצות חזקות, שעלולים לגרום נזק ניכר לריהוט בכלל ולספות בפרט.

אם יש לך ספות מעור ויש לך עניין להסיר כתמים שהתהוו עליהן באופן מקצועי ומעניין, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לביצוע ניקיון יסודי, איכותי ומוחלט של ספות העור וריהוט נוסף בבית כאמור, בזמן הקצר ביות  ובאיכות הגבוהה ביותר אנשי המקצוע המיומנים של קלין טק יחזרו אליך בהקדם ויסייעו לך בכל האמור בניקיון רהיטים בכלל, ובביצוע הסרת כתמים או ניקוי ספות עור בפרט. המומחים שלנו אמונים על ביצוע ניקיון מוצלח בכל מצב, תוך שימוש בסודות המקצועיים השמורים של החברה שלנו.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא