החידושים של העיצוב הגרפי בעולם הדיגיטל

כל מי שמגיע מתחום הדיגיטל יודע כי השפעתו על עולם העיצוב הגרפי והפרינט היא עצומה.

כיום, כל תחום העיצוב הגרפי וההדפסות מבוסס על התפתחויות טכנולוגיות חדשות.

אם בעבר חברות הפרסום היו מדפיסות שלטים, פוסטרים ומבצעות את הפרסום פיזית, לאט לאט עם מעבר העולם לעולם דיגיטלי והפרסום הנרחב באינטרנט, תחום העיצוב הגרפי

ממציא את עצמו מחדש ומתאים את עצמו לחידושים.

 

איך באה השפעת הדיגיטל לידי ביטוי?

התקדמות הדיגיטל משפיעה באופן מובהק הן על עולם הפרסום והן על תחום הפרינט. אם בעבר הפרסום היה מתבצע באמצעות הדפסות ועיצוב פוסטרים להדפסה. כיום, כאשר עולם הפרסום הפך לדיגיטלי, עם מודעות בפייסבוק, בגוגל וברשתות חברתיות נוספות, עולם הדיגיטל נאלץ להשתדרג וללמוד איך להשתמש גם במדיות הללו. אמנם, הפרסום המסורתי עדיין מתקיים ואף תופס חלק ניכר מהקמפיינים הפרסומיים במרחב כיום. יחד עם זאת, משתמשים בעיצוב גרפי גם לקמפיינים מקוונים, פרסומות מקוונות, ופרסום דיגיטלי הנדרש לפרינט. במקרה הפרינט, לוקחים את הטקסט הדיגיטלי שהצליח בצורה מקוונת ומעבירים אותו לפרינט על מנת שיופיע בפרסומות ושלטי חוצות.

 

המעבר מפרינט לדיגיטל – שלטי חוצות

אחד מההשפעות הבולטות ביותר בכל הנוגע להתפתחות מהפרינט לדיגיטל, נראה בכל הקשור לשלטי חוצות. בעבר, כל מותג אשר היה רוצה לפרסם את עצמו, המקום הכי רווח לפרסום היה באמצעות שלטי חוצות. שלטי חוצות נחשבים לכלי הטוב ביותר לפרסום היות וכולם רואים אותם, ללא יכולת להתעלם מהם. כיום, היחס לפרסום על שלטי חוצות השתנה דרמטית. הפרסום הדיגיטלי מאפשר לבצע ניתוח וניטור מדויקים של לקוחות אופציונאליים, בעוד שלטי החוצות לא נותנים את המענה בתחום זה . מסיבה זו מפרסמים רבים מעדיפים לעבור אל הפרסום הדיגיטלי, עם שלל האמצעים העומדים לרשותם.

סיבה נוספת בגינה סובלים שלטי החוצות מהמעבר לעולם דיגיטלי יותר היא ניתוח נתונים והשפעות טכנולוגיות. שלט חוצות עומד במרחב הציבורי בדיוק כמו לפני עשרות שנים, כאשר אין שום דרך לדעת נתונים הקשורים לצפייה והשפעת השילוט. לעומת זאת, במרחב הדיגיטלי יש אפשרות לדעת מהם אחוזי הצפייה ולנתח למשל הצלחה או כישלון של קמפיין.

 

מדיגיטל לפרינט

היות ותחום הפרינט עבר שינוי משמעותי, החלו גם שיטות עבודה מגוונות יותר בתחום. למרות זאת, ברור כי עולם הפרינט לא הולך לשום מקום ויהיה חלק מעולם הפרסום, רק שבזכות החידושים הרבים בעיצוב הגרפי והדיגיטל הוא יבוא לידי ביטוי בצורות שונות. מכוני הדפוס,  עדיין קיימים ומציעים שלל שירותי הדפסות. לרוב, כל מפרסם שמבצע קמפיין שיווקי ברשת, ירצה להמיר אותו לפוסטרים, שלטי חוצות, שלטים להצבה בכנסים ועוד. כך שלמרות עליית הדיגיטל, עדיין משתמשים בהדפסות ככוח עזר. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע הדפסות https://www.isragraph.co.il  המותאמות אישית לפי הצרכים שלכם, ובמגוון אפשרויות עיצוביות.

 

צבעיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא