הדרך שלך להיכנס לארה"ב הפכה עכשיו לפשוטה יותר מאי פעם

באמצעות חברת איזי נשיונליטי תוכלו לקבל את כרטיס הכניסה שלכם למעבר חופשי לארה"ב, וזאת לאור העובדה כי באמצעות החברה תוכלו לקבל אזרחות פורטוגלית, במידה ואתם אכן זכאים. כיצד תדעו האם כן וכיצד מתבצע התהליך? המומחים של החברה כאן בכדי להסביר.

אזרחות פורטוגלית – יכול להיות שגם אתם זכאים לקבל

מתכננים את הנסיעה הקרובה שלכם לארה"ב? רוצים להגיע לאירופה ולנוע באופן חופשי בין מדינות האיחוד, ובכך לפתוח לכם דרך חדשה של השכלה גבוהה, עבודה כמו גם מגורים בתנאי מחייה קלים? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת איזי נשיונליטי, החלום שלכם יכול להתגשם. למעשה, אזרחות אירופאית ובפרט אזרחות פורטוגלית מאפשרת לישראלים לבטל את תהליך הוצאת ויזה לארה"ב, וזאת משום שמדובר בדרכון אשר מאפשר להיכנס לארה"ב באופן קל. בנקודה זו יש לציין כי ממשלת ישראל בשנים האחרונות עושה מהלכים משמעותיים ביותר אל מול הממשל בארה"ב בכל הקשור לתהליך של הוצאת ויזה לארצות הברית, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתהליך מייגע למדי אשר מצריך מכל אדם מעל גיל 14 ועד גיל 79 להגיש בקשה מפורטת, לתאם ראיון עם השגרירות ורק לאחר מכן להגיע לראיון. מדובר בתהליך ארוך למדי אשר הסיכוי להצליח בו נמוך, וזאת לאור העומס אשר מוטל על הרשויות בארה"ב כמו גם העובדה כי בטעות קטנה ביותר ניתן לקבל סירוב כניסה, ובכך נדרש להתחיל את התהליך מההתחלה.  על כן, הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להימנע מהתהליך של הוצאת ויזה כמו גם להיכנס לארה"ב באופן חופשי היא בדיקת זכאות אשר מתבססת על התאמה של שם המשפחה למאגרים בפורטוגל, ובכך להתחיל בתהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלית.

כרטיס מעבר

פורטוגל – מדינה עם אפשרויות בלתי מוגבלות לישראלים

פורטוגל מהווה כיום את אחת המדינות המתפתחות והמתקדמות ביבשת אירופה, הן לאור תנאי מחייה נוחים אשר כוללים מגורים מסובסדים, מקומות תעסוקה אשר מעניקים אפשרות למשכורות גבוהות פי שניים ואפילו שלושה מישראל כמו גם אפשרות לנוע באופן חופשי ולפתוח עסקים ביבשת אירופה. בנוסף, ישראלים רבים אשר מחזיקים בהון ראשוני של כמה עשרות אלפי שקלים יכולים לבצע השקעות נדל"ן מניבות מאד במדינה, בעיקר באזורי הביקוש בעיר הבירה ליסבון. על כן, הוצאה של אזרחות פורטוגלית היא הזדמנות מצוינת בעבור ישראלים להתחיל בחיים חדשים ולנהל את עתידם בצורה טובה יותר, כל זאת בזכות חברת איזי נשיונליטי אשר מאפשרת לישראלים לקבל בדיקת זכאות להוצאה של דרכון פורטוגלי ולאחר מכן ליווי אישי לכל אורך הדרך. אם גם אתם רוצים להצטרף, היכנסו בהקדם האפשרי לאתר הרשמי של חברת איזי נשיונליטי בכתובת https://www.easynationality.com השאירו פרטים ונציג מומחה מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם לצורך קבלת מידע ראשוני ובדיקת זכאות לקבלת אזרחות פורטוגלית.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא