האם יש אוכל לחתולי רחוב?

בדרך כלל אנשים חושבים שחתולי רחוב ניזונים בעיקר מפחי האשפה, אולם חשוב לדעת שגם חתולי רחוב זקוקים לאבות מזון חיוניים, דבר שלא תמיד הם יכולים לקבל מהאוכל שאותו הם אוספים ברחובות. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין מהו האוכל הטוב ביותר עבור חתולי רחוב, ומהם העקרונות שעל פיהם יש לבחור את האוכל עבור החתולים הללו. 

 

אוכל לחתולים

כל אחד מבעלי החיים, בדיוק כמו בני האדם זקוק לאוכל מסוג מסוים. כאשר אנחנו מדברים על מזון לחתולים, חשוב להבין שבתור בעל חיים אוכל בשר החתולים זקוקים לחלבון מהחי, דבר שלא תמיד מצוי בסביבה שלהם. כאשר אנחנו מחפשים אוכל לחתולי רחוב, חשוב שהמזון הזה יכיל את כל המרכיבים החיוניים לבריאותם של החתולים, כיון שאין להם מקור אמין שממנו הם מקבלים מזון.

 

האכלת חתולי רחוב

חתולי רחוב הם חתולים שלמעשה לא שייכים לאדם מסוים, דבר שעלול להוביל למצב שבו הם לא מקבלים את הטיפול הראוי. בשנים האחרונות המצב של חתולי הרחוב השתפר הודות להתערבות של הרשויות השונות, אולם עדיין לא מעט חתולים סובלים ממחסור במזון איכותי, כזה שמתאים להם ויכול לאפשר להם להתפתח בצורה הנכונה.

אחרי שקניתם מזון מתאים לחתולי רחוב, ניתן לפזר את המזון לחתולים בפינות האכלה שונות או לשים אותו במקומות שבהם אתם יודעים שיש ריכוז גדול של חתולים. החתולים שנמצאים ברחוב יכולים לאכול בדיוק את אותו אוכל שאנחנו מספקים לחתולים שגרים אצלנו בבית, ככה שבכל חנות שמחזיקה אוכל איכותי עבור חתולים אתם יכולים למצוא גם אוכל מתאים עבור חתולי רחוב.

 

על מה להקפיד בקנייה של אוכל לחתולי רחוב

בכל קנייה של אוכל עבור בעלי חיים, אנחנו יכולים לבחור בין מזון שהוא מזון בסיסי יותר, כזה שמכיל את אבות המזון החיוניים עבור אותו בעלי חיים, ובין מזון מפנק יותר, כזה שלא בהכרח מכיל את אותם אבות מזון אולם נחשב טעים יותר עבור החיות. עבור חתולי רחוב, יש צורך להקפיד דווקא על מזון מהסוג הראשון, לאור העובדה שצריך קודם כל להבטיח שהחתולים מקבלים מה שחיוני עבורם.

 

האם אפשר להביא לחתולי רחוב פינוקים?

כמובן, פינוקים הם לא דבר רע, אולם צריך לוודא שהם לא מגיעים על חשבון המזון הבסיסי יותר של החתולים. דווקא את הפינוקים ייתכן וחתולי הרחוב מקבלים מפחי האשפה או מעוברי אורח, דבר שמגביר את הצורך שלנו לספק להם מזון איכותי.

 

לסיכום

מזון עבור חתולי רחוב נועד לספק להם את הצורך הבסיסי במזון איכותי עבור המחיה שלהם. חתולי רחוב עלולים לסבול ממחסור באבות מזון חיוניים, ולכן המזון הרגיל שאותו אנחנו נותנים לחתולי הבית שלנו יכול להתאים גם עבור חתולי הרחוב. כמובן, אין בעיה לתת לחתולי רחוב גם מזון טעים יותר, בתנאי שזה לא בא על חשבון הבסיס.

חתולים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא