3 כללים לבחירת סטודיו לעיצוב גרפי

בחירת סטודיו לעיצוב גרפי הוא עניין לא פשוט. בעיקר כשזה נוגע לעיצוב לוגו ומיתוג עסקי.
הסטודיו שנבחר יהיה אמון על עיצוב הפנים והפרצוף של העסק שלנו, ויקבע איך הוא ייצרב בתודעת הצרכן הפוטנציאלי, לכן אסור להקל ראש בבחירת הסטודיו הנכון ולפעול מהארנק נטו.
יש המון פקטורים שצריך לקחת בחשבון בתהליך הבחירה, ורק מעט מהם באמת קשורים לעיצוב גרפי. סטודיו לעיצוב גרפי צריך להתאים לכם כבעלי עסקים כמו שכפפה מתאימה ליד, כמו שחומוס הולך עם שמן זית, כמו שאריק משלים את בנץ.
כדי להקל עליכם בבחירה, קיבצנו לכם 3 כללי אצבע שחשוב להכיר כשרוצים לבחור סטודיו לעיצוב גרפי.

 

ניסיון מקצועי

הכלל הראשון הוא די ברור מאליו. סטודיו לעיצוב גרפי המורכב מאנשי קופי וקריאייטיב חדים ושנונים עם ניסיון עשיר, יספק תוצאה הרבה יותר טובה ומקצועית מסטודיו המורכב ממעצבים שרק עכשיו יצאו מהבועה של שנקר או בצלאל ולא עבדו בחיים בשביל לקוחות מחוץ לאקדמיה.
המעצבים הגרפיים הטובים ביותר הם אלה שבילו שעות על שעות מול האילוסטרייטור או הפוטושופ ויודעים לפצח בריפים מתוך שינה.

זכרו לבדוק את הניסיון המקצועי של הסטודיו, את הותק שלו בתעשייה, האם עשה קמפיינים לחברות מוכרות, את הניסיון המקצועי של העובדים ואת ההתמחות של הסטודיו (עסקים גדולים/קטנים, דיגיטל/פלטפורמות אחרות).
בנוסף, תנו מבט על עמודי הסושיאל של הסטודיו: אינסטגרם, פייסבוק, פינטרסט… איזה ביקורות הם מקבלים? איזה דברים הם מעלים? כל אלה צריכים להיות שיקולים בבחירה שלכם.

מחיר

אמא שלי אמרה לי פעם שכל דבר בעולם עולה כסף, והיא צדקה – בעיקר כשזה נוגע לשירות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בשירות יצירתי.
עיצוב גרפי הוא לא דבר זול, מפני שהוא משלב בתוכו המון אלמנטים שהם לאו דווקא גרפיים, ודורש המון עבודה ומחשבה כדי להגיע לתוצר איכותי שמתאים ללקוח.
לפני שאתם מתחילים להרים טלפונים, עשו סקר שוק ובדקו על המחירים השונים של שירותי עיצוב גרפי, ובדקו מי יכול לספק לכם תמורה בעד מחיר שווה.
שימו לב! לא מומלץ ללכת על הזול ביותר, כי בדרך כלל מחיר זול אומר תמורה נמוכה, וחבל שתקבלו תוצר לא איכותי שתצטרכו לתקן עצמאית בגלל שחשבתם לחסוך על המעצב. אם כבר אתם משקיעים בעיצוב גרפי – תשקיעו.

עיצוב לוגו

כימיה וחיבור לסגנון

לדעתי, זה הסעיף החשוב ביותר.
סטודיו לעיצוב גרפי ממוצע אמנם מטפל במאות ואלפי לקוחות שדורשים דברים שונים למוצרים שלהם, אבל לכל סטודיו יש את הדברים שמייחדים אותו והקווים העיצוביים שהוא עושה הכי טוב. כשאתם בודקים סטודיו לעיצוב גרפי, תראו עבודות קודמות שלהם, ותראו אם אתם מתחברים לסגנון ולשפה האמנותית שלהם.
בנוסף, חשוב שאנשי הסטודיו יתחברו אליכם ושתהיה ביניכם כימיה הדדית. הסטודיו צריך להבין את העסק שלכם מא' עד ת', לפצח את המהות שלו ולמצוא את האלמנטים הגרפיים שהכי יתאימו לעסק.

חשוב שלכם ולאנשי הסטודיו תהיה שפה משותפת והבנה הדדית, ככה תוכלו לעבוד ביחד על תוצר איכותי ומקצועי שמשקף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

רוצים גם אתם עיצוב לוגו כמו של הגדולים?

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנטי Interload  מגיעים עם שנים של ניסיון בעיצוב גרפי וידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם. הבחירה בInterload תבטיח לכם תוצאה איכותית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם. לפרטים נוספים, חפשו Interload בגוגל וצרו קשר עוד היום כדי לקבל עיצוב לוגו שמותאם בדיוק בשבילכם ☺

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא