מהן הסיבות שבגינן ניתן להגיש תביעת נזקי רכוש?

הגשת תביעת נזקי רכוש מחייבת עבודה עם עו"ד אשר מתמחה בתחום, וזאת על מנת לבדוק כי אתם אכן זכאים להגשת התביעה. כל הפרטים – במאמר הבא.

תביעות נזקי רכוש – מתי ניתן להגיש?

תביעות נזקי רכוש הן תביעות נפוצות אשר מוגשות מדי יום לבית משפט השלום, או לבית המשפט לתביעות קטנות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת להגיש את התביעה יש להיוועץ עם עורך דין אשר מתמחה בתחום, וזאת על מנת לעבור את ההליך בצורה המהירה והטובה ביותר. למעשה, ע"פ עורך הדין בארי מיסקביץ', מומחה לדיני נזיקין, יש להבחין בין שני סוגים של תביעות נזיקין: תביעה לנזק ישיר אשר נגרם לרכוש או נזק עקיף, והוא מתקיים בעת נזק אשר נגרם לדירה, לבית העסק, לרכב, אסון טבע, נזילה, שריפה וכו', כאשר לעיתים נידרש להגיש תביעה נגד צד שלישי אשר אחראי על הנזק שנגרם. את היקף הנזק יש לקבוע מול בית המשפט, אשר נדרש ליישב את הסוגיה באמצעות מתן פיצוי כספי, כגובה הנזק אשר נגרם.

נכנסים

מול מי אפשר לתבוע תביעת נזקי רכוש ומהו גובה הפיצוי?

על מנת להגיש תביעת נזקי רכוש חשוב לעבוד עם משרד אשר מתמחה בתחום, וזאת לאור החשיבות הרבה של ביצוע בירור אודות הנזקים הישירים כמו גם העקיפים, אשר נגרמו כתוצאה מהנזק לרכוש. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ברוב המקרים התביעה תוגש כנגד חברת הביטוח אשר תשלם על הנזק במסגרת של פוליסת רכוש, אולם ניתן גם לתבוע צד שלישי אשר גרם לנזק – בייחוד כאשר מדובר בנזק לדוגמא לרכב, אשר נגרם כתוצאה מהתנהגות רשלנית של נהג אחר. יתרה מכך, גובה הפיצוי אשר נקבע – הן מחברת הביטוח והן מהצד השלישי המעורב יכולה להגיע לאלפי שקלים, אולם הוא תלוי בהערכת נזק אובייקטיבית של גוף חיצוני. לרוב, רבים נתקלים בעוגמת נפש כתוצאה מהערכת שווי נמוכה מכפי שציפו, ועל כן חשוב מאוד להיוועץ עם משרד עורכי דין אשר ילווה אתכם אורך כל התהליך ויסייע לקבל את הפיצוי המגיע לכם, בגין הנזקים אשר נגמרו לרכוש.

משרד עו"ד מיסקביץ' ושות'  – לטובת הגשת תביעת נזקי רכוש

משרד עורכי דין מיסקביץ' ושות' נחשב לאחד המשרדים הגדולים והגדולים בישראל בתחום של תביעות נזיקין, ולו וותק של שנים רבות בתחום. ברבות השנים טיפלו עורכי הדין של החברה במאות מקרים של אזרחים אשר הגיעו תביעות נזקי רכוש, וזכו בתביעה בסכומי כסף אשר נעים בין כמה אלפים למאות אלפים, בין אם מדובר בנזק ישיר או עקיף. על כן, אתם עומדים בפני הגשת תביעה בגין נזקי רכוש, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר האינטרנט של מיסקביץ' ושות' בכתובת  https://www.yml-law.co.il או ליצור קשר במספר 073-3744462.

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא