עברתם דירה? כך תעבירו את שירותי התקשורת

מעברי דירה הם עניין מרגש מצד אחד, אבל כאב ראש אדיר מהצד השני. חוץ מתיאום ההובלה, האריזות והפריקות, יש גם את העניין הזה של העברת מוצרי התקשורת: האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון הקווי. אבל דווקא בהקשר הזה יש לנו חדשות מעולות – אפשר להעביר את כל שירותי התקשורת בקלות, ללא שום מאמץ ועל הדרך גם לבדוק את השירות של החברה, הזמינות שלה עבורכם וכמובן להשוות בין מחירים ומסלולים מול חברות אחרות וגם באותה החברה. הכתבה הזו תגלה לכם איך לעבור נכון לדירה או בית עסק חדש:

 

מתי צריך לעדכן את החברה על מעבר דירה?

כל חברות התקשורת ממליצות לצרכנים לעדכן אותן על המעבר כשבועיים לפני כן. שימו לב שאם המעבר שלכם מתוכנן לאחד מחודשי הקיץ שבה מתרחשים רוב מעברי הדירות, העתקת התקשורת למיקום החדש עשויה להתארך במספר ימים, או פשוט להתקבל אצלכם בשעות פחות נוחות. ההמלצה שלנו ב-smartCut היא לתאם את ההתקנה ליום או יומיים אחרי המעבר, על מנת שתוכלו להתארגן בנחת ולהימנע מהטירוף של תיאומים ותמרונים באותו יום בדיוק.

 

מה חשוב לדעת על העברת קו טלפון?

קו הטלפון הביתי שלכם לא משמש לטלפון הקווי הרגיל בלבד. הוא מחובר למודם או הראוטר שמהווים את הבסיס לתשתית האינטרנט ואם יש לכם משרד ביתי שעובד מול גופים שונים, סביר שתזדקקו לו גם לצורך פקסימיליה. העברת הקו לכתובת החדשה יכולה להיות אחת משתיים: או ידנית, על ידי טכנאי במקום, או מרחוק באמצעות העתקת קו אוטומטית. תוכלו לבדוק מול חברת התשתית שלכם מה מהשניים אמור להתבצע וכמובן לוודא שהעתקת הקו בוצעה בהצלחה מול הנציגים הטלפוניים.

 

להעביר את הממיר

חברות הכבלים והלוויין יבצעו את המעבר באמצעות נציג התקנות בשטח. המתקין הוא גם זה שיחבר אתכם לתשתית. מכיוון שהתחרות בקרב החברות הללו התגברה משמעותית בשנים האחרונות והמעבר מחברה לחברה הפך לפעולה תדירה ביותר, מומלץ אפילו להודיע מוקדם יותר על המעבר. זו כמובן הזדמנות פז לבדוק מחדש את השטח ולראות מה מציעים בקרב החברות השונות, להשוות מחירים ולמטב את התוכן והטכנולוגיה שאתם מקבלים. כדאי גם לבדוק האם קיימת הטבה לעוברים דירה בחברה שאתם נמצאים בה. בדרך כלל לקראת חודשי הקיץ פוצחות החברות במבצעים יפים למי שיעביר איתן דירה ולא ינטוש אותן לטובת חברה אחרת. שווה לבדוק.

 

כתובת חדשה לאינטרנט

מעבר של ספק האינטרנט באותה החברה, כאשר אותה התשתית קיימת גם בכתובת החדשה, יאפשר לכם להשתמש בהגדרות הרשת הקודמות ולכן מדובר במהלך נוח במיוחד, המבוצע טלפונית בלבד. אם אתם משתמשים בתשתית חדשה או מחפשים ספקי אינטרנט מומלצים, רצוי מאוד לערוך השוואה מקיפה לגבי המסלולים למצטרפים חדשים. כמעט תמיד תוכלו ליהנות מחודש ראשון ללא תשלום, ממתנה שווה כמו מהירות גבוהה בתעריף של מהירות יותר נמוכה ואפילו מטריפל במחיר מוזל לתקופה ארוכה.

ממיר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא