3 דרכים יצירתיות להכין פטריות

פטריות הן חומר גלם מצוין אשר מאפשר לשדרג כל ארוחה. להלן שלוש דרכים יצירתיות להכנת פטריות, במהירות ובקלות.

פטריות – חומר גלם מעולה לכל ארוחה

פטריות על שלל סוגיהן הן חומר גלם איכותי וטעים במיוחד, כמו גם זול. למעשה, בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד חלה עלייה משמעותית ברכישה של פטריות, וזאת לאור העובדה כי מדובר בחומר גלם אשר משמש למגוון רחב של ארוחות כמו גם יכול לעמוד בפני עצמו, בעיקר בעבור טבעונים וצמחונים. לכן, ביקשנו מהמומחים של חברת די אנד סי להעניק לכם 3 דרכים יצירתיות להכנת פטריות, באופן קל ופשוט:

שלוש פטריות

  • סטייק פטריות פורטובלו – לצורך הכנת המתכון יש לקחת פטריות פורטובלו טריות אשר מתאימות למספר האורחים אשר עתידים להגיע לארוחה. בעבור המרינדה יש לקחת כוס אחת של שמן זית, שיני שום כתושות, עלי טימין, מלח ע"פ הטעם, פלפל שחור ע"פ טעם, פפריקה חריפה או מתוקה ושתי כפות של סילאן. יש לערבב את כל החומרים של המרינדה, ולאחר מכן להשתמש במברשת עדינה ולהבריש את הפטריות מכל הצדדים, ולאחר מכן להניח את הפטרייה כאשר החלק הפנימי שלה מופנה כלפי מטה. לאחר שתיים עד שלוש דקות כאשר הפטריות הזהיבו יש להוציא אותן מהגריל, להוסיף מעט מלח וכך קיבלתם סטייק פטריות בשרני וטעים עד מאוד.
  • שיפודי פטריות – לצורך הכנת המתכון ניתן לשלב בין פטריות שמפיניון לפטריות פורטובלו – 250 גרם, כמו גם להשתמש בפלפל אדום חתוך לקוביות, פלפל צהוב חתוך, 300 גרם עגבניות שרי, שלוש שיניים של שום כתום, שתי כפות של שמן זית, מלח ופלפל כמו גם רוזמרין טרי. אופן ההכנה הוא פשוט וקל: ערבבו את כל המרכיבים אותם ציינו למרינדה אחת, ולאחר מכן הוסיפו את הפטריות והשרו אותן למשך כ 15-20 דק'. בסיום התהליך יש לשפד את הפלילים, הפטריות והעגבניות על שיפוד העץ ולצלות על גריל באש בינונית לחמש דקות עד להזהבה. מומלץ להוסיף גם ירקות נוספים אשר נצלים על האש, וזאת על מנת לגרום לכך שהארוחה עצמה תרגיש עשירה וטעימה במיוחד.
  • סטייק אנטרקוט בליווי פטריות – דרך יצירתית נוספת לשילוב של פטריות בתפריט היא באמצעות סטייק אנטרקוט אשר אותו יש לחתוך לפרסות דקות, לתבל במעט מלח גס ופלפל כמו גם להוסיף שום ואורגנו מעל, כאשר לאחר הצלייה אשר אורכת כחמש דקות לכל צד מומלץ להוסיף פטריות יער בשרניות ולצלות אותן ביחד עם השומן של הבשר, מה שיעניק לארוחה ארומה נפלאה כמו גם שילוב מסקרן של פטריות ביחד עם בשר. חשוב לזכור כי על מנת להשלים את המתכון בצורה הטובה, יש לרכוש גריל גז איכותי אשר מאפשר מרחב עבודה כמו גם צלייה מהירה של כל הרכיבים יחדיו.
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושוא